در دیدار مدیرعامل سازمان و مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی مطرح شد؛

ظریفت ژئوپارک جهانی ارس باید در راستای توسعه توریسم ورزشی به کار گرفته شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: در طول ماه‌های گذشته رویدادهای ملی و بین‌المللی شاخصی در حوزه ورزشی به میزبانی ارس برگزار شده و این روند باید استمرار یابد.

به گزارش فرینا، مجید کیانی با بیان اینکه سطح تعاملات و همکاری سازمان با اداره‌کل ورزش و جوانان استان در عالی‌ترین سطح خود قرار دارد، خاطرنشان کرد: این تعاملات فرصتی مغتنم برای معرفی پتانسیل‌های ارس جهت جذب سرمایه‌گذاری و توسعه زیرساخت‌های ورزشی و توریسم ورزشی پیش روی ما قرار می‌دهد و ما از ترویج ورزش همگانی و قهرمانی و اجرای پروژه‌های مشترک ورزشی در منطقه آزاد ارس استقبال می‌کنیم.

کیانی، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی به تبع رشد اقتصادی و بهره‌مندی از آوازه ژئوپارک جهانی ارس را فرصتی منحصر به‌فرد برای توسعه توریسم دانست و تاکید کرد: ظرفیت جهانی و بی‌نظیر ژئوپارک می‌بایست در دستور کار توسعه توریسم ورزشی باشد.

در این نشست مدیرکل ورزش و جوانان به جهت ایجاد بسترهای تعاملات ارزنده فی‌مابین، از مدیرعامل سازمان تقدیر و برای همکاری در بخش جذب سرمایه‌گذار ورزشی و استمرار اجرای رویدادهای بزرگ در منطقه اعلام آمادگی کرد.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :