گام‌های طلایی توسعه اقتصادی؛

ساماندهی جاذبه‌های گردشگری زرآباد با کمک منطقه آزاد چابهار

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: منطقه آزاد حضور حداکثری در ساماندهی جاذبه‌های زیبا و بکر شهرستان زرآباد خواهد داشت.

به گزارش فرینا، امیر مقدم به همراه حجت الله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و جمعی از معاونین و مدیران دبیرخانه شورایعالی و سازمان در بازدید از نوار ساحلی شهرستان زرآباد گفت: منطقه آزاد چابهار حضور حداکثری در ساماندهی جاذبه‌های زیبا و بکر شهرستان زرآباد خواهد داشت.

مقدم افزود: باتوجه به اینکه در ماه‌های پایانی سال قرار داریم طی جلسات خدمات سفر، تلاش داریم اقدامات و زیرساخت‌های لازم را برای میزبانی از مسافران و گردشگران فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه باید موارد مختلف برای سفری ایمن، ارزان و ایمن را شناسایی کنیم، گفت: شاهد اقدامات خوبی از سوی فرمانداران و جامعه محلی هستیم و اقدامات خوبی از سوی مسئولان و سرمایه‌گذاران برای توسعه بوم گردی‌ها، و تجهیز مناطق بوم گردی انجام شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: بازگشایی جاده‌های ساحلی نیز در دستور کار مسئولان قرار دارد تا دسترسی به مناطق گردشگری تسهیل شود.

مقدم اضافه کرد: منطقه آزاد چابهار با تمام توان برای ساماندهی جاذبه‌های زیبا و بکر شهرستان زرآباد در میدان حاضر خواهد بود.

وی افزود: امیدواریم با همکاری خوب و کارتیمی مدیریت شهرستان زرآباد و منطقه آزاد چابهار شاهد رخ داد اتفاقات خوب و مفرح برای مردم به ویژه در ساحل درک باشیم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :