استقبال مخاطبان از نمایشگاه «فردا به توان تو» در منطقه آزاد اروند

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: با توجه به استقبال کم نظیر شهروندان، نمایشگاه«فردا به توان تو» خانواده بزرگ اروند تا پایان هفته برقرار خواهد بود.

 به گزارش فرینا، حجت الاسلام و المسلمین هادی زرشناس در جمع خبرنگاران ضمن خرسندی از استقبال کم نظیر مردم از نمایشگاه «فردا به توان تو» گفت: این نمایشگاه که به مناسبت میلاد باسعادت حضرت امیرالمؤمنین علی (علیه السلام) بنا بود از تاریخ 2 الی 10 بهمن برگزار شود؛ به دلیل استقبال اروند نشینان خونگرم تا 12بهمن ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین زرشناس، نمایشگاه مذکور را محصول مشارکت بالای مردمی دانست و افزود: قریب به 400 غرفه با نشان دادن توانمندی در حوزه های مختلف کتاب، لوازم التحریر، اسباب بازی، ورزشی، صنایع دستی، حجاب و عفاف، علمی، انجمن ها و… که همگی و عمدتا متعلق به منطقه هستند؛ محصولات خود را ارائه نمودند.

وی تصریح کرد: ویژه برنامه های جذاب و متنوعی با محتوای ارزنده برای مخاطبین؛ بویژه کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده و در کنار آن 2 دستگاه دوچرخه نیز به قید قرعه به بازدیدکنندگان در نمایشگاه در هر شب اهدا می شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، نمایشگاه «اروند به توان تو »را در نوع خود یک اقدام متفاوت در حوزه فرهنگی و اجتماعی معرفی کرد و اظهار داشت: طبق آمار ارائه شده، غرفه داران و شهروندان نمره بالایی به این نمایشگاه داده اند؛ هرچند که کاستی هایی نیز وجواد داشته که امیدواریم در سال های بعد این موارد نیز مرتفع شود و هر سال شاهد رشد و ارتقاء نمایشگاه خانواده بزرگ اروند باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین زرشناس با تأکید بر نگاه متعالی سازمان منطقه آزاد اروند به حوزه های مختلف فرهنگی، افزود: بی تردید هر چه به ظرفیت ها و استعدادهای منطقه اهمیت دهیم، شاهد رشد و بالندگی بیشتری در سطح جامعه محلی خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر بیش از 4 هزار بن به مبلغ هر کدام 200هزارتومان بین دانش آموزان کم تر برخوردار منطقه با همکاری مدیریت اجتماعی، مدیریت آموزش، بسیج سازندگی و آموزش و پرورش جهت خرید از نمایشگاه « فردا به توان تو» توزیع شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در پایان ضمن بیان اینکه هرکجا مردم پای صحنه بوده اند اتفاقات زیبایی رقم خورده است؛ از راه اندازی بازارچه دائمی توانمندی‌های فعالین عرصه های مختلف فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی در آینده نزدیک خبر داد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :