آغاز نخستین المپیاد ورزشی مناطق آزاد کشور

نخستین المپیاد ورزشی مناطق آزاد کشور به میزبانی منطقه آزاد اروند آغاز به‌کار کرد.

به گزارش فرینا، آئین گشایش نخستین المپیاد ورزشی کارکنان مناطق آزاد کشور در دو بخش آقایان و بانوان و در رشته‌های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، شطرنج و دارت در سالن کوثر مجموعه ورزشی شهید قنوتی آبادان، برگزار شد.

این مسابقات با حضور مناطق آزاد ارس، قشم، کیش، ماکو، انزلی، اروند و دبیرخانه مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور از دهم لغایت 16 بهمن‌ماه جاری برگزار می‌شود.

در حاشیه مراسم افتتاحیه این المپیاد، نمایشگاه عکس «قاب آسیا» در محل برگزاری مسابقات دایر شد. در این نمایشگاه آثار «هادی آبیار» عکاس ورزشی اروندنشین از رویداد آسیایی جام ملت‌های قاره کهن در معرض دید عموم قرار گرفت.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور در این مراسم، با بیان اینکه در این المپیاد دو هدف را دنبال می‌کنیم، اظهار کرد: تشویق به تربیت بدنی و زندگی سالم و تقویت توان سازمانی در راستای تأثیر بهینه در حیطه کاری از مهمترین اهداف ما در برگزاری این المپیاد است.

عبدالملکی با بیان اینکه تقویت روحیه همکاری و کار تیمی در کارکنان مناطق آزاد کشور، دومین هدف ما از برگزاری این مسابقات است، گفت: مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور اعضای تیم ملی اقتصاد بین‌الملل جمهوری اسلامی ایران هستند، با همکاری تیمی همکاران ما در حوزه ورزش، به آن هدف بزرگ دست پیدا خواهیم کرد و سایر اهداف سازمانی نیز به دنبال آن محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: تلاش داریم تا با اضافه شدن چند منطقه دیگر به مناطق آزاد کشور، در سال آینده این مسابقات را با گستردگی و پهنه بیشتری برگزار کنیم. بر همین اساس در سال آینده این المپیاد با حضور 19 تیم (18 منطقه آزاد و دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد) برگزار خواهد شد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :