پایان رقابت‌های 3 رشته در نخستین المپیاد ورزشی مناطق آزاد کشور

رئیس ستاد برگزاری نخستین المپیاد ورزشی مناطق آزاد کشور، از معرفی نفرات و تیم‌های برتر رشته‌های دارت بانوان، شطرنج و تنیس روی میز این دور از رقابت‌ها خبر داد.

به گزارش فرینا، حمید بحرینی، بیان کرد: مراسم اختتامیه سه رشته از المپیاد ورزشی مناطق آزاد کشور برگزار شد.
بحرینی افزود: بر همین اساس، در رشته دارت بانوان تیم‌های مناطق آزاد اروند و ماکو به‌طور مشترک حائز جایگاه سوم شدند.
وی، تصریح کرد: دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور در جایگاه دوم این رقابت‌ها ایستاد و سازمان منطقه آزاد انزلی، به مقام نخست این دوره از مسابقات در رشته دارت بانوان دست یافت.
رئیس ستاد برگزاری نخستین المپیاد ورزشی مناطق آزاد کشور افزود: در رشته تنیس روی میز، تیم سازمان منطقه آزاد انزلی رتبه اول را حائز شد، کیش در جایگاه دوم ایستاد و منطقه آزاد اروند و دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور نیز، به‌طور مشترک در مکان سوم این دوره از رقابت‌ها قرار گرفتند.
بحرینی یادآور شد: در رشته شطرنج، تیم سازمان منطقه آزاد انزلی به مقام نخست دست یافت. سازمان منطقه آزاد کیش دوم شد و «ماکو» نیز بر روی سکوی سوم این رقابت‌ها ایستاد.
وی، خاطرنشان کرد: در دسته انفرادی شطرنج آقایان نیز، کارن امینی از منطقه آزاد کیش به مقام نخست دست یافت، محمدرسول قربانی از سازمان منطقه آزاد ماکو در جایگاه دوم ایستاد و جمشید محبوب بشاری از «انزلی» عنوان سوم این رقابت‌ها را به دست آورد. همچنین شهرام رضایی کشکولی از منطقه آزاد اروند چهارم شد.
رئیس ستاد برگزاری نخستین المپیاد ورزشی مناطق آزاد کشور یادآور شد: در دسته انفرادی تنیس روی میز، مجاهد حسن‌پور از سازمان منطقه آزاد اروند به مقام قهرمانی دست پیدا کرد، رضا خندان از سازمان منطقه آزاد کیش به مقام دوم رسید و میثم بنی‌بوگری دیگر ورزشکار اروند نیز به مقام سوم دست یافت.
بحرینی اظهار کرد: در راستای حمایت از هنرمندان تجسمی و صنایع دستی منطقه، همچنین در راستای معرفی جاذبه‌های گردشگری منطقه آزاد اروند، هدایای نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها نیز از مصنوعات دستی این طیف در منطقه تهیه و به تیم‌های برتر اهداء شد.
وی، تصریح کرد: به تیم‌های اول  و دوم این مسابقات، کاپ تیمی، مدال فردی، لوح تقدیر، یادبودی از سرزمین اروند و سوغات این منطقه اهدا شد، تیم‌های سوم نیز حائز کاپ تیمی، مدال فردی، لوح تقدیر و یادبودی از خطه اروند شدند. همچنین به تیم‌های نخست مبلغ 5 میلیون تومان، تیم‌های دوم سه میلیون تومان ‌و تیم‌های سوم نیز یک میلیون تومان پرداخت خواهد شد.


بر اساس این گزارش، این رقابت‌ها در دو رشته فوتسال و والیبال تا روز دوشنبه 16 بهمن‌ماه جاری در سال کوثر آبادان ادامه خواهد یافت.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :