سامانه پیشخوان الکترونیک ارباب رجوع و پیگیری مکاتبات در سازمان منطقه آزاد اروند راه‌اندازی شد

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: سامانه میزخدمت و پیشخوان الکترونیک ارباب رجوع، امکان ثبت درخواست (نامه) توسط ارباب رجوع بدون حضور در سازمان منطقه آزاد اروند را میسر می کند.

به گزارش فرینا، علی نژادمزارع ضمن گرامی داشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در راستای جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات غیرحضوری و همچنین سهولت دسترسی، امکان ثبت نامه و درخواست ها بدون واسطه و پیگیری بصورت کاملاً الکترونیک توسط ارباب رجوع از طریق این سامانه مکانیزه فراهم است.

نژادمزارع افزود: امکان دریافت فایل نامه از طریق تکمیل یک فرم ساده و کاربرپسند فراهم است، ارباب رجوع می‌تواند ثبت نامه به واحد مربوطه را به آسانی انجام دهد و با دریافت پیامک از انجام درست عملیات خود، مطمئن شود.

وی با تأکید بر اینکه این سامانه با هدف تحقق حقوق شهروندی و پوشش مکانیزه مکاتبات بین مراجعین و سازمان‌، تهیه شده است، خاطرنشان کرد: با عملیاتی‌سازی سامانه پیشخوان ارباب رجوع در سازمان، علاوه بر کاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع از انجام عملیات حجیم و پرهزینه ارسال نسخه‌های کاغذی نامه‌ها نیز با اسکن و ثبت آنها در سیستم مکاتبات اداری کاسته می‌شود.

امکان ورود به این سیستم از طریق شماره همراه، مشاهده وضعیت نامه‌های ارسالی برای ارباب رجوع و همچنین ارسال پیامک پاسخ خاص به ارباب رجوع از امکانات شاخص سامانه پیشخوان ارباب رجوع است.

امکان دسترسی به سامانه از طریق گوشی تلفن همراه، تبلت و انواع رایانه ها با آدرس  الکترونیک http://pishkhan.arvandfreezone.com  فراهم است.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :