مدیر گردشگری دبیرخانه شورایعالی خبر داد:

ارائه یک میلیارد دلاری فرصت سرمایه‌گذاری گردشگری مناطق آزاد در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

در آستانه آغاز هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، مدیر گردشگری و میراث فرهنگی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از حضور مناطق آزاد ارس، اروند، انزلی، چابهار، قشم، کیش، ماکو و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در این نمایشگاه خبر داد .

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، این نمایشگاه از تاریخ 23 تا 27 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و مناطق آزاد هم به معرفی جاذبه‌های گردشگری، توانمندی‌های صنایع دستی و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری خواهند پرداخت.
محمد فرزاد میرزایی قلعه افزود: در این دوره ضمن معرفی جاذبه‌ها تلاش داریم سیاست‌های گردشگری مناطق آزاد را در راستای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی باز تعریف نماییم و این امر به مصداق در معرفی بسته‌های سرمایه گذاری خود را نشان می‌دهد.

میرزایی قلعه گفت: مناطق آزاد با 150 بسته سرمایه‌گذاری با مبلغی بالغ بر 1 میلیارد دلار در حوزه گردشگری در نمایشگاه حضور خواهد داشت.
علاقمندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه از تاریخ 23 تا 27 بهمن ماه، در سالن میلاد واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران حضور یابند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :