حضور فعال منطقه آزاد اروند در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از حضور فعال بخش خصوصی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.

به گزارش فرینا، امیر هوشنگ بابا مرادی ضمن خرسندی از دستاوردهای نمایشگاه صنایع دستی تهران، اظهار داشت: در این نمایشگاه بخش خصوصی فعال در صنعت گردشگری از جمله
جامعه هتل‌داران، آژانس‌های مسافرتی، شرکت های تعاونی صنایع دستی ،ادارات میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان‌های آبادان و خرمشهر، موزه‌های نفت و…حضور فعال داشتند که با استقبال بسیار خوبی از سوی بازدیدکنندگان مواجه شدند.

بابا مرادی افزود: در مدت زمان برگزاری نمایشگاه سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت‌های خصوصی طی مذاکرات بسیار با فعالان این صنعت، بیش از 20 تفاهم‌نامه امضا نموده که در آینده نزدیک به قرارداد تبدیل خواهد شد.

وی مذاکره با موسسات مهم گردشگری را یک اقدام مثبت در این نمایشگاه دانست و تصریح کرد: در این راستا می توان به کانون گردشگری ایران،گردشگری استان فارس، کانون اتومبیل رانی و موسسه خدمات مسافرتی زیارتی ثامن الائمه و… اشاره کرد.

مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند افزود: تبادل گردشگر، آموزش برای جامعه هدف صنعت گردشگری، برگزاری هفته‌های فرهنگی دوجانبه، برپایی نمایشگاه صنایع دستی در شهرها و استان‌های دیگر، ایجاد زمینه صادرات محصولات صنایع دستی از مهم‌ترین دستاوردهای این نمایشگاه بود که میبایست بدان اشاره شود.

بابا مرادی، دیگر اقدامات مهم این رویداد 4 روزه را بازدید گروه‌های خارجی از جمله سفیر برزیل، گروه گردشگری روسیه، گروه سرمایه‌گذاری تاجیکستان و ازبکستان، گروه سرمایه‌گذاری و گردشگری چین، عنوان کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :