سرپرست جدید مدیریت حقوقی سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در حکمی داریوش جهان بین را با حفظ سمت به عنوان سرپرست جدید مدیریت حقوقی و امور قراردادهای این سازمان منصوب کرد.

به گزارش فرینا، عادل پیغامی در آیین معارفه سرپرست جدید مدیریت حقوقی، ضمن تقدیر از تلاش های محمد الهی در مدت مدیریت، اظهار داشت: بازمهندسی و بازآرایی فرآیندهای حقوقی سازمان با هدف افزایش سرعت رسیدگی به پرونده‌ها و رضایتمندی مردم در اولویت فعالیت‌های مدیریت حقوقی و امور قردادها قرار دارد.
پیغامی ادامه داد: فهرستی از چالش‌ها و مسائل پیش روی واحد حقوقی با هدف اصلاح فرآیندها و بهبود سیستم برای گره گشایی آماده شده و امیدوار هستیم در دوره جدید نیز باز مهندسی حقوقی سازمان با جدیت پیگیری شده و ادامه پیدا کند.
وی با اشاره به اهمیت آموزش‌های حقوقی برای کارکنان و مراجعان، افزود: رشد نیروی انسانی، آموزش و برگزاری دوره‌های توانمندسازی برای کارکنان و مدیران می‌تواند زمینه ساز فرهنگ‌سازی و افزایش آگاهی حقوقی جهت رفع مسائل دانست.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: باید تدابیری اندیشیده شود که سرمایه‌گذاران، کارآفرینان، فعالان اقتصادی و اربابان رجوع سازمان منطقه آزاد قشم نیز نسبت به قوانین مناطق آزاد آگاهی بیشتری پیدا کنند.
پیغامی در پایان گفت: ایجاد شفافیت و صیانت از حقوق عامه همراه با حفظ منافع سازمان منطقه آزاد قشم براساس قوانین در اولویت است.

براساس این گزارش، در حکم عادل پیغامی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خطاب به داریوش جهان بین، آمده است: «نظر به تخصص، تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست مدیریت حقوقی و امور قراردادها منصوب می شوید. امید است با اتکال به الطاف الهی و همکاری و مساعدت سایر همکاران با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در راه خدمت به مردم فهیم و شایسته منطقه و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.»

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :