وزیر جهاد کشاورزی:

آماده پشتیبانی از برنامه جهش اقتصادی مناطق آزاد هستیم

وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با حجت‌الله عبدالملکی از آمادگی این وزارتخانه برای همراهی و پشتیبانی برنامه‌های جهش سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در این دیدار که جمعی از معاونین وزارتخانه وزارت جهاد کشاورزی نیز حضور داشتند، محمد‌علی نیکبخت با بیان اینکه مشارکت مردم در مناطق ساحلی از دیگر نقاط کشور بیشتر است، گفت: می‌توان برای تسهیل‌گری در حوزه شیلات و نیز جلب مشارکت مردمی در نواحی ساحلی در حوزه شیلات و آبزی‌پروری اقدامات اساسی و تاثیرگذار انجام داد و به نوعی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.
عبدالملکی نیز در این دیدار ضمن تاکید بر نقاط همکاری مشترک اظهار داشت: کلیه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی آمادگی کامل دارند تا از برنامه‌های تولید و صادرات وزارت جهاد کشاورزی حمایت کنند و تجارب خود را در اختیار مدیران و معاونین این وزراتخانه قرار دهند.
وی ادامه داد: با توجه به رویکرد تولیدمحور بودن وزارت کشاورزی، بسته‌های مختلفی در زمینه تولید محصولات کشاورزی در مناطق طراحی شده است که با جذب سرمایه‌گذاران در این حوزه می‌توان زمینه‌های همکاری مشترک را افزایش داد.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پایان بر ایجاد کارگروه اجرایی در دبیرخانه شورایعالی تاکید کرد و گفت: این کارگروه با همکاری مسئولین مربوطه در مناطق آزاد، موارد مطرح شده در نشست را پیگیری و احصا کنند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :