کیومرث هاشمی: گرفتن میزبانی مسابقات بین‌المللی یکی از راهکارهای توسعه ورزش است

وزیر ورزش و جوانان در سفر به کیش ضمن حضور در نشست صمیمانه با روسای هیات‌های ورزشی به همراه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در دیدار پایانی و آیین اختتامیه مسابقات تنیس فیوچرز حضور یافت و سپس از امکانات ورزشی مجموعه المپیک کیش دیدن کرد.

به گزارش فرینا، کیومرث هاشمی در این بازدیدها یکی از راه‌های توسعه ورزش را برگزاری مسابقات و گرفتن میزبانی‌های متعدد عنوان کرد.

هاشمی افزود: برگزاری مسابقات وگرفتن حق میزبانی فرصتی فراهم می کند که علاوه برحضور ورزشکاران کشورمان در رقابتهای بین المللی، میزبان ورزشکاران و گردشگران خارجی نیز باشیم.

وی در ادامه با اشاره به میزبانی 100 روزه جزیره کیش از رقابت‌های بین المللی تنیس فیوچرز عنوان کرد: یکی از سیاست‌های وزارت ورزش گرفتن حق میزبانی برای برگزاری رویدادهای بین‌المللی است که در کنار دیگر فعالیت‌ها مانند توسعه ورزش دانش‌آموزی در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است مجموعه زمین های فوتبال هیبریدی، سالن چندمنظوره، سالن تیراندازی با تفنگ بادی، سالن‌های غدیر و خلیج فارس و مجموعه ورزش‌ها و تفریحات دریایی مارینا از جمله امکانات ورزشی کیش بودند که در سفر وزیر ورزش و جوانان مورد بازدید قرارگرفتند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :