ضرورت همکاری و هم افزایی تمامی دستگاه‌ها برای خدمات‌رسانی در ایام گردشگرپذیری جزیره قشم

ششمین جلسه ستاد خدمات سفر قشم به ریاست عادل پیغامی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و با حضور محمد محمد حسینی، فرماندار و امید مهدوی مجد، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و روسای کمیته های این ستاد برگزار شد.

به گزارش فرینا، عادل پیغامی در این جلسه با تاکید بر همکاری و هم افزایی تمامی دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر، اظهار کرد: باید خدمات رسانی به نحوی اجرایی شود که تمامی جزیره قشم از حضور گردشگران سود ببرند.
پیغامی ادامه داد: تمامی دستگاه ها باید براساس قوانین به تکالیف و ماموریت های خود جهت خدمات رسانی در ایام تعطیلات نوروز عمل کنند و سازمان منطقه آزاد قشم نیز در کنار این بخش ها و جامعه محلی اقدامات خود را اجرایی می کند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: برای حل مسائل جزیره قشم نیاز به هم افزایی تمامی دستگاه هاست و بویژه در حوزه راهبری جزیره باید کمک کنیم تا ساکنان جزیره قشم از سرانه های قانونی خود مانند تمام کشور برخوردار شوند.
براساس این گزارش در ششمین جلسه ستاد خدمات اجرایی سفر قشم، روسای کمیته‌های حاضر در جلسه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده جهت آماده سازی شرایط برای میزبانی شایسته از گردشگران را ارائه دادند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :