آمادگی سازمان منطقه آزاد اروند جهت صدور مجوز گردشگری سلامت

مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از آمادگی این سازمان برای صدور مجوز گردشگری سلامت، خبر داد.

به گزارش فرینا، امیرهوشنگ بابامرادی در توضیح برگزاری جلسه شورای گردشگری سلامت، اظهار داشت: این سازمان در راستای اهداف خود، آمادگی لازم جهت صدور مجوز گردشگری سلامت برای فعالین این حوزه پس از ارائه و تایید مدارک را داشته و به همین منظور از همه شرکت‌های ذیربط دعوت می کند که اروند را برای ارائه خدمات و ثبت شرکت انتخاب کنند.

بابامرادی با اشاره به اهتمام سازمان منطقه آزاد در رفع معضلات این حوزه از گردشگری، افزود: در این نشست مقرر گشت دانشگاه علوم پزشکی، صنعت نفت و تأمین اجتماعی در خصوص اعلام ظرفیت های درمانی به صورت یکپارچه عمل نمایند و مشکلات در حوزه زیرساخت های درمانی را به سازمان منطقه آزاد اروند اعلام نمایند.

وی ضمن بیان اینکه پس از این اطلاعات حوزه بهداشت و درمان به صورت آنلاین ارائه می شود، اذعان داشت: با وجود ظرفیت های مناسب در حوزه گردشگری سلامت در منطقه، نیاز به برنامه ریزی و مسیرسازی مناسب برای ارائه خدمات به گردشگران حوزه سلامت هستیم.

مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از تهیه سند راهبردی و تشکیل شورای راهبردی سلامت در آینده نزدیک خبر داد و گفت: حضور بخش های خصوصی و دولتی در شلمچه بعنوان پیشخوان درمان، موضوع مهمی است که بزودی اجرایی و اعلام رسمی این خبر در رسانه ها و فضای مجازی انجام خواهد شد.

بابامرادی ادامه داد: دریافت مجوز IPD توسط بیمارستان ها و ممانعت از تبلیغ‌های درمانی سایر شهرستان‌ها در محدوده منطقه آزاد اروند و ایجاد ماندگاری برای پزشکان از طریق ایجاد محل اسکان،امنیت اقتصادی و… از موضوعات مطرح شده در جلسه شورای گردشگری سلامت بود که بطور ویژه به آن پرداخته شد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :