مدیرعامل واحد تولیدی منطقه آزاد قشم در جمع کارآفرینان برتر ملی

مراسم افتتاح فاز اول موزه ملی کار آفرینان بزرگ ایرانی به همت وزارت میراث فرهنگی و شهرداری تهران برگزار شد و مدیرعامل شرکت سوپرپایپ از واحدهای تولیدی فعال در منطقه آزاد قشم در جمع یکصد کارآفرین برتر ملی قرار گرفت.

به گزارش فرینا، در آیین آغاز به کار فاز اول موزه ملی کارآفرینان بزرگ ایرانی در محل باغ موزه قصر، سردیس مهرداد یوسفی مدیرعامل سوپرپایپ به عنوان یکی از صد کارآفرین برتر ایران، رونمایی شد.
موزه کارآفرینان بزرگ ایرانی به همت وزارت میراث فرهنگی و شهرداری تهران برپا شده و اولین موزه کارآفرینان در دنیاست که با هدف تجلیل از خدمات کارآفرینان در توسعه و پیشرفت ایران و همچنین آشنا کردن نسل جدید با مفهوم کار و کارآفرینی افتتاح شد.
در این مراسم از سردیس مهرداد یوسفی مدیرعامل سوپرپایپ در کنار 10 کارآفرین دیگر از جمله پدر صنعت بتن ایران، پدر صنعت شوینده ایران، بنیان گذار هلدینگ رازی، بنیان گذار امرسان رونمایی شد.
مراسم افتتاح فاز اول موزه ملی کار آفرینان بزرگ ایرانی با حضور شخصیت های علمی، فرهنگی، سیاسی و کارآفرینی کشور روز یکشنبه 20 اسفند ماه در باغ موزه قصر برگزار شد.
بنابر این گزارش، مجتمع تولیدی سوپرپایپ قشم از سال 1376 فعالیت خود را در منطقه آزاد قشم آغاز کرده و در حال حاضر بیش از 220 نفر در آن به صورت مستقیم اشتغال دارند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :