سومين جشنواره فرهنگي-ورزشي مديران صنعت پتروشيمي در سايه نور قرآن آغاز شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/6919
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
سومين دوره جشنواره فرهنگي-ورزشي مديران صنعت پتروشيمي با مراسم انس با قرآن در سالن انديشه شهرک بعثت افتتاح شد.

به گزارش بنا (bena) در اين مراسم معاون وزير نفت در امور پتروشيمي، فرماندار شهرستان بندرماهشهر، سرهنگ سروستاني، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج ماهشهر، اعضاي شوراي فرماندهي پايگاههاي مقاومت بسيج، مديران عامل صنايع پتروشيمي مستقر در منطقه ماهشهر و جمع کثيري از بسيجيان حوزه مقاومت بسيج صنايع پتروشيمي حضور داشتند.

عبدالرضا غلامي، در سخناني گفت: در مجموعه بسيج پتروشيمي سالانه جشنواره اي براي بانوان بسيجي برگزار ميشود که به مناسبت ولادت حضرت زهراي مرضيه برگزار مي شود و همچنين جشنواره هاي بعدي ويژه مديران صنعت پتروشيمي که به مناسبت هفته دولت و جشنواره فرهنگي-ورزشي ديگر در ايام هفته بسيج خاص بسيجيان برگزار مي شود.

وي عمده جهت گيري جشنواره هاي اول و دوم را بر مبناي وزرش عنوان کرد و افزود: در سومين دوره برگزاري جشنواره فرهنگي-ورزشي مديران صنعت پتروشيمي سعي بر آن شده است که جنبه هاي فرهنگي بيشتري داشته باشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسيج صنايع پتروشيمي در مراسم افتتاحيه سومين جشنواره فرهنگي-ورزشي مديران صنعت پتروشيمي خبر از اجراي طرح "معرفي استاندارد هاي مدير علوي" داد که براي اولين بار جهت خودنگري مديران و به جهت خودارزيابي مديران با 110 استاندارد مطرح شده مديرعلوي برگرفته شده از نهج البلاغه در اين جشنواره برنامه ريزي شده است.

وي در تشريح اين طرح اظهار کرد: اين طرح با هدف معرفي شاخصه هاي مدير علوي توسط حوزه مقاومت بسيج اجرا شده است که در آن هر يک از مديران نظام مقدس جمهوري اسلامي خود را با مدير نظام علوي تطبيق خواهد کرد که در آن ميزان سفارشات حضرت اميرالمومنين علي (ع) خواهد شود.202

شناسه خبری: 6919

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو