نماینده ویژه رییس جمهور در پیامی تاکید کرد؛

عبدالملکی: «روابط عمومی‌»ها، نهادی تصمیم‌ساز و مشاورانی مطلع هستند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/69229
ساعت 15:59 چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
حجت الله عبدالملکی، نماینده ویژه رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و‌ویژه اقتصادی در پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را گرامی داشت و روابط عمومی‌ها را به عنوان نهادی تصمیم‌ساز و مشاورانی مطلع قلمداد کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، حجت الله عبدالملکی، نماینده ویژه رییس جمهور و دبیر شورایعالی در پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را گرامی داشت. در متن پیام حجت الله عبدالملکی آمده است: «نقش روابط عمومی در یک دهه اخیر بیش از هر دوره‌ی دیگری از اطلاع رسانی صرف، به نهادی تصمیم ساز و مشاوری مطلع در راستای تحقق اهداف سازمان و ذی‌نفعان تبدیل شده است.
 
پیچیدگی روابط انسانی و تغییر مدل‌های ارتباطی سبب شده است تا روابط عمومی دیگر به معنای کارکرد سنتی خود، شناخته نشود و بی گمان دانش جهانی روابط عمومی که فرآیندهای استراتژیکی نظیر افکارسنجی و تصویرسازی را دربردارد، عنصری حیاتی ‌است که جهان امروز بیش از هرچیزی بر مدار آن می‌چرخد.

روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی است تا ضمن گرامیداشت آن، با نگاهی به تصویرسازی مجموعه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در سال گذشته، به همه همکاران خدوم خودم در این حوزه تبریک و خدا قوت عرض نمایم.

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با دو رویکرد اساسی مردمی و جهانی سازی، بر این سعی بوده که این مناطق را که به حق بهشت سرمایه‌گذاری ایران  هستند را به عنوان تصویر اصلی در ذهن همگان ثبت نماید و این هر سه محقق نمی‌شود مگر با همت همکاران عزیزم در حوزه‌ روابط عمومی و امور بین الملل سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی.

امید که در این عرصه خطیر نیز همراستا با گام دوم انقلاب اسلامی، مفید و موثر باشیم.»

شناسه خبری: 69229

آخرین اخبار

چابهار؛ قطب سوم پتروشیمی ایران
رئیس دبیرخانه دائمی اربعین مناطق آزاد منصوب شد
لوح تقدیر همایش «یکصد برند ملی» به منطقه ویژه پتروشیمی رسید
هیچ زمین جدیدی پیش از استقرار دولت چهاردهم واگذار نمی‌شود
نمایشگاه بین المللی کیتکس 2024 در کیش برگزار می‌شود

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو