اطلاعیه انتخاباتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی درباره برخی خبرسازی‌ها

لینک کوتاه: freena.ir/detail/69392
ساعت 15:22 سه شنبه 22 خرداد 1403
به اطلاع ملت شریف ایران می‌رساند، این دبیرخانه و مجموعه مدیران آن در جایگاه سازمانی یا با عنوان سازمان درخصوص هیچکدام از کاندیداهای محترم نفیا و اثباتا اظهارنظر یا اقدامی نخواهد کرد و هرگونه خبرسازی در این خصوص مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ براساس بند سه عهدنامه مدیران دولت مردمی سیزدهم که همانا «ارج نهادن به فرصت خدمت بی‌منت به مردم و تلاش مخلصانه و جهادی در گره‌گشایی از مسائل مردم» است، دبیرخانه شورایعالی و مجموعه مناطق آزاد لحظه‌ای فرصت خدمت به ملت شریف ایران را از دست نخواهد داد و بدور از توجه به حواشی رسانه‌ای در مسیر گره‌گشایی از مشکلات مردم گام بر خواهد داشت.

لذا ضمن دعوت به مشارکت حداکثری ملت شریف ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، به اطلاع می‌رساند این دبیرخانه و مجموعه مدیران آن در جایگاه سازمانی یا با عنوان سازمان درخصوص هیچکدام از کاندیداهای محترم نفیاً و اثباتاً اظهارنظر یا اقدامی نخواهد کرد و هرگونه خبرسازی در اینخصوص مورد پیگرد قانونی و قضایی قرار خواهد گرفت.

همچنین مواضع و اقدامات رسانه‌ای دبیرخانه شورایعالی و سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی صرفا در سایت به آدرس www.freena.ir یا در پیام رسان بله به آدرس iranfreezones_ir@ اطلاع رسانی خواهد شد.

شناسه خبری: 69392

آخرین اخبار

فیلم/ مزیت رقابتی مناطق آزاد ایران نسبت به سایر کشورها
فیلم/ دیپلماسی فعال اقتصادی اینبار در همایش اعیان نجف اشرف
فیلم/ سوت قطار رشت - کاسپین به صدا درآمد
فیلم/ ماکو سرزمین فرصت‌های سرمایه‌گذاری
راه‌آهن رشت کاسپین به بهره‌برداری رسید

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو