مدیر املاک و مستغلات قشم:

اگر مدیری جرات ندارد قرارداد امضا کند نباید پشت میز بنشیند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/69645
ساعت 08:01 دوشنبه 22 مرداد 1403
مدیر املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: پرونده هایی داشتیم که از سال 1399 در کشوی میزها باقی مانده بود، اما هر قراردادی که از گذشته مانده باشد و اصول قانونی آن رعایت شده باشد را امضا می کنیم.

به گزارش فرینا، سجاد خسروپور با اعلام این مطلب بیان داشت: به عنوان نمونه درخصوص زمین های محدوده تورگان از سازمان بازرسی جهت تعیین تکلیف به ما نامه زده شده است.

وی ادامه داد: چه کنیم؟ مردم را بفرستیم تا از مدیران قبلی امضاء بگیرند؟ هر قراردادی که در گذشته تعهد شده باشد و تشریفاتی قانونی در آن رعایت شده باشد را امضاء می کنیم.

خسروپور تصریح کرد: نیت ما پاسخگویی به مردم است و مال و وقت مردم برای ما ارزش دارد و در احقاق حقوق مردم و دولت کوتاهی نخواهیم کرد و آماده هستیم تا نهادهای بازرسی برای بررسی تمامی قراردادها ورود کنند.

مدیر املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: هرجا دستگاه قضا اجرائیه‌ای صادر کند ما موظف به پذیرفتن و اجرای آن هستیم در غیر این صورت انفصال از خدمت می‌شویم.

وی گفت: بعضی از قراردادها در سازمان منطقه آزاد قشم وجود دارد که فردی از قدیم با سازمان توافقی داشته اما به هر دلیلی انجام نشده امروز با مراجعه به دادگاه و طرح شکایت آن را به جریان انداخته و سازمان مجبور به صلح با پرداخت بیش از آن چیزی که در نظر داشته، شده است.

خسرو پور گفت: فراخوان فروش اراضی در قشم اقدامی است که به دوره جدید اداره سازمان منطقه آزاد خلاصه نخواهد شد و این روند و سیکل آن باید ادامه دار باشد. به گفته وی، با شناسایی دارایی‌های سازمان منطقه آزاد قشم می‌خواهیم در حوزه توسعه عمرانی جزیره از جمله ساخت پل خلیج فارس کمک کنیم و این اقدامات باید از مسیر فراخوان انجام شود.

مدیر املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: اگر بنا بود از مسیر فامیل بازی زمین‌ها را بفروشیم دیگر چه نیازی به فراخوان داشتیم و به راحتی در کمیته ارزش‌گذاری کار را انجام می‌دادیم.

وی افزود: با اقدامات انجام شده انتظار داشتیم رسانه‌ها به جای تشویش اذهان عمومی، عملکرد مدیریت زمین و مستغلات را که از طریق فراخوان کشوری اقدام به فروش زمین کرده به عنوان یک حرکت مثبت تلقی و به مخاطبان خود معرفی می‌کردند.

خسرو پور خاطرنشان کرد: ما به هر میزان که زمین را گرانتر بفروشیم به همان اندازه در انجام کارهای عمرانی با هدف توسعه همه جانبه قشم موفق تر خواهیم بود.

آخرین اخبار

اختتامیه جشنواره جایزه دانشگاهی شهید “بهروز مرادی” برگزار شد
آغاز نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کیش
برگزاری نخستین یادواره شهدای کیشوند و بومی کیش
هفتاد و هشتمین دوره مسابقات پرورش اندام مردان جهان در کیش آغاز شد
آغاز جشنواره «جزیره شاد» در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو