تعیین تکلیف 53 پروژه سنواتی در منطقه آزاد قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/69711
ساعت 09:39 دوشنبه 29 مرداد 1403
مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات منطقه آزاد قشم از اخذ و بررسی 219 مورد شکایات و درخواست اشخاص حقیقی و حقوقی و بررسی و تعیین تکلیف 53 مورد پرونده قراردادهای کارهای سنواتی باقی مانده از سال 1401 و 1402 مربوط به مدیران قبلی سازمان، در سه ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش فرینا، فاطمه صنعتی با اعلام این خبر بیان داشت: راه های ارتباطی برای ثبت شکایات و درخواست های شهروندان سامانه های سازمان بازرسی کل کشور، سامانه مردمی دولت (سامد)، دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، پورتال سازمان و تلفن گویا می باشد.

وی ادامه داد: پس از ثبت شکایت در صورت مرتبط بودن خواسته بدواً به صورت تلفنی و مراجعه حضوری سعی در رفع مشکل متقاضی می شود و در صورت عدم ارتباط موضوع با سازمان، ذینفع جهت سیر مراحل از طرق دیگر ارشاد و راهنمایی می گردد.

صنعتی تصریح کرد: تهیه و ابلاغ نامه های هشداری به کلیه معاونین، مدیران و مدیران عامل شرکت های تابعه در خصوص موضوعات مختلف به منظور تأکید و لزوم رعایت قوانین و مقررات و دستورالعمل ها و آیین نامه های سازمان از دیگر اقدامات انجام شده توسط این مدیریت به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان می باشد.

وی اظهار داشت: تلاش داریم با نظارت برحسن اجرای ضوابط و مقررات بر اساس مفاد مجموعه قوانین و مقررات مناطق آزاد و تکریم ارباب رجوع رضایتمندی مراجعین را فراهم سازیم.

صنعتی در پایان خاطرنشان ساخت: کارشناسان بازرسی با حضور در معاونت ها و مدیریت های سازمان جهت بررسی عملکرد بخش های مختلف، به صورت موردی نیز به تهیه گزارش می پردازند تا حداکثر بهره وری در روند ادرای صورت پذیرد و صیانت از حقوق شهروندان انجام گردد.

آخرین اخبار

دوره آموزشی نمایندگان مناطق در هیأت‌های رسیدگی کار و اشتغال برگزار شد
میزبانی کم‌نظیر از 1.5 میلیون گردشگر در منطقه آزاد انزلی
مسیر پروازی کیش - دبی برای نخستین بار برقرار شد
دفتر منطقه آزاد اردبیل در شهرستان بیله‌سوار افتتاح شد
دیپلماسی فعال اقتصادی «اروند» در منطقه غرب آسیا

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو