در نمایشگاه ایران پلاست برگزار شد؛

نشست تخصصی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه پتروشیمی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/69768
ساعت 10:07 شنبه 24 شهريور 1403
در هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، نشست تخصصی معرفی ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری فاز2 منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ( طرح توسعه پیشرفت و امید) برگزار شد.

به گزارش فرینا؛ در جهت افزایش تولید ملی و جلوگیری از خام فروشی نفت و همچنین تکمیل زنجیره ارزش محصولات پتروشیمی، سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با انجام کار شبانه روزی طرح توسعه پیشرفت و امید را در زمینی به مساحت 3 هزار و 300 هکتار دنبال می کند.

این طرح اکنون با اخذ اکثر مجوزهای لازم در مراحل نهایی و آغاز عملیات اجرایی قرار گرفته است و به همین منظور نشست تخصصی معرفی ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری طرح توسعه پیشرفت و امید توسط سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در سالن شماره 35 هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست برگزار شد.در

این نشست که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و مشاوران پروژه در بخش‌های طرح جامع، محیط زیست، پدافند غیرعامل، مسئولیت اجتماعی و مشاور طرح‌های قابل اجرا و همچنین سرمایه گذاران و فعالان صنعت پتروشیمی کشور برگزار گردید موضوعات مرتبط با این طرح ملی مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

همچنین مسائل مرتبط با طرح جامع، پدافند غیرعامل، محیط زیست، مسئولیت اجتماعی و بسته های اقتصادی طرح‌های قابل اجرا در فاز2 منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در این نشست بصورت تخصصی بررسی شد.

یادآور می شود طرح توسعه پیشرفت و امید یکی از طرح های پیشران صنعت پتروشیمی کشور محسوب می شود که علاوه بر سرعت بخشیدن به سرمایه گذاری در حوزه های بالادستی، میانی و پایین دست پتروشیمی، نقش بسزایی در جلوگیری از خام فروشی نفت و گاز، ثروت آفرینی و اشتغالزایی برای مردم شریف منطقه و ایران اسلامی خواهد داشت.

شناسه خبری: 69768

آخرین اخبار

راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است
«منطقه آزاد قصرشیرین» در مسیر توسعه و همکاری‌های منطقه‌ای

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو