تجمع اعتراض آميز در محکوميت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کريم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/7436
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
کارکنان سازمان منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي در برابر هتک حرمت به قرآن کريم ساکت ننشسته و دوشادوش مردم ماهشهر در تجمع اعتراض آميز شرکت کردند.

به گزارش بنا (bena)،آحاد مردم آگاه و شهيد پرور ماهشهر تجديد عهد خود را با آرمانهاي امام راحل (ره) و فرامين مقام معظم رهبري و برائت خود را از اعمال وحشيانه و به دور از تعقل استکبار جهاني و صهيونيست غاصب اعلام کردند.

حجه الاسلام غبيشاوي ، امام جمعه محترم بندرماهشهر که پيشاپيش مردم در تجمع اعتراض آميز شرکت کرده بود در سخناني ضمن عرض تسليت به پيشگاه امام زمان (عج) در تاييد فرمايشات رهبر عظيم الشان انقلاب گفت: اين قبيل کارها و بي حرمتي ها از عصبانيت دشمنان اسلام و قرآن است و علت آن استقبال روز افزون جهان و جهانيان به معنويت، دين و اسلام نشات ميگيرد.

وي با تاکيد بر اصل دشمن شناسي مسلمانان افزود: همه ما خوب ميدانيم که جهان مسيحيت و کليسا دشمنان ما نيستند بلکه صهيونيست ها قصد دارند بين مسلمانان و جهان مسيحيت جنگ صليبي راه بيندازند.

امام جمعه ماهشهر نتيجه اين اقدامات را تبليغ قرآن در جهان دانست و با اشاره به عدم تحرک سران برخي کشورهاي اسلامي که از يک اقدام کوچک چون صدور يک اعلاميه ساده دريغ کردند، گفت: البته انتظاري از اين حکام دست نشانده نميرود چرا که اينها مشروعيتشان را از اربابانشان از غرب گرفته اند.

در پايان اين تجمع اعتراض آميز اجتماع کنندگان با فريادهاي دشمن شکن، آتش زدن پرچم هاي آمريکا و رژيم صهيونيستي و اعلام مواضع خود توسط قرائت بيانيه، خشم و انزجار خود را نسبت به اهانت کنندگان به دور از تمدن غربي اعلام کردند./202

شناسه خبری: 7436

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو