پتروشيمي اروند آماده نصب تجهيزات جديد مي شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/7666
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مديرعامل شرکت ملي صنايع پتروشيمي طي يک سفر يک روزه از پتروشيمي اروند (از مجتمع هاي زير مجموعه منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي) و روند پيشرفت اين پروژه بازديد کرد.

به گزارش بنا(bena)، هيئتي متشکل از مديران و کارشناسان شرکت ملي صنايع پتروشيمي با هدايت معاون وزير نفت طي يک سفر يک روزه از نزديک پيشرفت پروژه پتروشيمي اروند را مورد ارزيابي قرار دادند.

مديرعامل شرکت ملي صنايع پتروشيمي پس از استماع گزارشات کارشناسان خبره از جزئيات و مراحل مختلف کار، ضمن تاکيد بر ضرورت رعايت مسائل ايمني در اجراي عمليات مختلف تا رسيدن به نقطه راه اندازي و پس از آن، يادآوري کرد: بحث ايمني اولويت اول در انجام هر کار است و نبايست مباحث ايمني در ذهن مديران، کارشناسان و کارکنان مورد غفلت واقع شود.

وي همدلي و همکاري کارکنان شاغل در پتروشيمي اروند را شايسته تقدير دانست که اينچنين اقدامات بزرگي را در مدت کوتاهي با وجود فضاي تحريم جهاني به انجام رسانيده و بد خواهان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را نااميد ساخته اند.

عبدالحسين بيات اروند و پروژه هاي مشابه را به استوانه هاي اقتصادي کشور تشبيه کرد و گفت: فشارهاي دشمنان ما با همت شما فرزندان ايران نتوانسته و نخواهد توانست اين پروژه هاي بزرگ ملي و اقتصادي را دچار مشکل کند.

وي در پايان رفع مشکل و راه اندازي سيستمهاي پيچيده ساخت خارج، که به دليل عدم همکاري کشورهاي صاحب تکنولوژي، توسط کارشناسان توانمند داخلي انجام شده را از افتخارات جوانان ايراني دانست و افزود: علت عدم همکاري کشورهاي خارجي طرف قرارداد بهانه هاي بي پايه و اساس است و توانايي شما در رسيدن به نقطه اطمينان از کارکرد تجهيزات، با ايثارگريهاي دوران دفاع مقدس در طول 8 سال جنگ تحميلي انطباق دارد.

در ادامه مدير عامل پتروشيمي اروند، ضمن ارائه گزارش پيشرفت اين پروژه که در مراحل نهايي خود قرار دارد، از رفع مغايرت ها و انجام عمليات تعمير و اصلاح در دو هفته گذشته در پروژه پتروشيمي اروند خبر داد.

وي آمادگي شرکت را جهت ورود به مرحله جديدي از نصب دستگاه ها اعلام کرد و ابراز داشت: ظرف چند روز آينده نصب تجهيزات مذکور توسط کارشناسان اروند و با نظارت شرکتهاي ايراني در اين شرکت انجام خواهد شد.

ايرج معماريان، همچنين خبرهاي خوشي از نزديک شدن به روزهاي آغازين توليد در چند بخش مجتمع پتروشيمي اروند را داد و توليد اين پتروشيمي را تکميل خدمتي دانست که به ميهن اسلامي از چند سال پيش آغاز شده بود. 202

شناسه خبری: 7666

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو