گمرک و خط آهن منطقه ويژه لرستان راه اندازي مي شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/7926
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
به گفته مدير عامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي لرستان به منظور جذب سرمايه گذاران داخلي و خارجي گمرک و خط آهن منطقه ويژه اقتصادي لرستان به زودي راه اندازي خواهد شد.

سعيد جمشيدي، مدير عامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي لرستان در گفتگو با خبرنگار بنا(bena)، با اعلام اين خبر افزود: با راه اندازي گمرک منطقه ويژه اقتصادي لرستان، اين امر موجب تسهيل در صادرات، واردات و تجارت از منطقه ويژه اقتصادي لرستان خواهد شد که در اين راستا گمرک و راه آهن منطقه ويژه اقتصادي لرستان به زودي راه اندازي مي شود.

وي اظهار داشت: در حال حاضر ساختمان گمرک منطقه ويژه اقتصادي لرستان آماده شده است و زيرساخت هاي لازم براي راه اندازي گمرک بوجود آمده است و نهايتا تا پايان سال جاري با دريافت مجوز ها ي لازم از گمرک کل کشور، گمرک منطقه ويژه اقتصادي لرستان فعال خواهد شد.

جمشيدي گفت: راه اندازي گمرک ضمن اينکه مزاياي بسياري براي صنعتگران در منطقه ويژه اقتصادي لرستان خواهد داشت همچنين براي ترخيص کالا ونگهداري آن در انبارهاي موجود امکانات لازم در اين منطقه موجود است.

وي تصريح کرد: با مرتفع کردن مسائل و مشکلاتي که اکنون منطقه ويژه اقتصادي لرستان با آن مواجه است تصميماتي اتخاذ شده است مبني بر چگونگي شروع عمليات اجراي راه آهن منطقه ويژه اقتصادي لرستان که با موافقت وزارت راه و ترابري کشور اين پروژه مهم در آينده اي نزديک اجرايي خواهد شد./206

شناسه خبری: 7926

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو