4 پروژه خدماتي در دستور کار منطقه ويژه اقتصادي لرستان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/8018
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
به گفته مدير عامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي لرستان 4 پروژه خدماتي در اين منطقه در دستور کار قرار گرفته است که اين پروژه ها تا پايان سال آينده به بهره برداري خواهد رسيد.

سعيد جمشيدي، مدير عامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي لرستان در گفتگو با خبرنگار بنا(bena)، با اعلام اين خبر افزود: در راستاي توسعه امکانات رفاهي در منطقه ويژه اقتصادي لرستان اين سازمان در نظر دارد تا 4 طرح خدماتي را تا سال آينده در منطقه ويژه اقتصادي لرستان اجرايي کند.

وي تصريح کرد: اين 4طرح خدماتي، ايجاد پاسگاه نيروي انتظامي مستقل در منطقه ويژه اقتصادي لرستان، ايجاد مرکز آموزشي فني و حرفه اي، ايجاد ايستگاه آتش نشاني و ايجاد بازارچه محلي است.

جمشيدي در خصوص ايجاد پاسگاه نيروي انتظامي مستقل در منطقه ويژه لرستان گفت: ايجاد پاسگاه نيروي انتظامي مستقل در اين منطقه از ضروريات است چرا که بايد همه توان خود را براي برقراي امنيت پايدار در منطقه بکار گيريم.

وي افزود: همچنين احداث مرکز آموزش فني و حرفه اي با ايجاد زمينه هاي لازم براي تعليم و تربيت جوانان و نوجوانان مستعد و علاقمند در اين منطقه به حرفه هاي گوناگون بسيار حائز اهميت است و نيز ساخت ايستگاه آتش نشاني و بازارچه محلي از ديگر ملزومات اين منطقه محسوب مي شوند./206

شناسه خبری: 8018

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو