انتقال پست لجستيک به منطقه ويژه اقتصادي پيام ابلاغ شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/8047
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مديرعامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي پيام از ابلاغ انتقال پست لجستيک ، تجزيه و مبادلات به شرکت پست جمهوري اسلامي ابلاغ شد.

کاپيتان محمد نوروزي با بيان اين مطلب در گفتگو با خبرنگار بنا (bena) افزود: اين ابلاغ در راستاي خروج سازمان هاي دولتي از تهران اتخاذ شده و بخش هاي مذکور که هم اکنون در چهار راه لشکر مستقر هستند به منطقه ويژه اقتصادي پيام مي روند.

وي، فرودگاه و منطقه ويژه اقتصادي پيام را قطب اقتصادي استان البرز خواند بيان داشت: هاب پستي در فرودگاه پيام با مجوز سازمان جهاني پست (UPU ) به عنوان تنها هاب پستي خاورميانه معرفي شده است، و طبق اين مجوز هاب پستي فرودگاه پيام، پست لجستيک و ديگر خدمات پستي را در کشورهاي خاورميانه برعهده دارد.

نوروزي خاطرنشان کرد: تاکنون استفاده 10 کشور منطقه خاورميانه از هاب پستي ايران قطعي شده و تمامي مرسولات اين کشورها در فرودگاه پيام بارگذاري شده و در کوتاه ترين زمان ممکن به مقصدهاي موردنظر از طريق خطوط هوايي ارسال مي شود.

مديرعامل شرکت خدمات هوايي و سازمان منطقه ويژه اقتصادي پيام افزود: ظرف شش ماه آينده ساختمان پستي در منطقه ويژه پيام تجهيز مي شود و نرم افزارهاي مورد نياز نيز براي عملياتي شدن خدمات به داخل کشور و کشورهاي منطقه خاورميانه نصب مي شوند.202

شناسه خبری: 8047

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو