صادرات مجدد مهمترين اولويت منطقه ويژه اقتصادي بوشهر

لینک کوتاه: freena.ir/detail/8084
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
ايجاد ارزش افزوده نظير پردازش، بسته بندي و مونتاژ صنايع سبک محوريت فرصت هاي سرمايه گذاري جزيره نگين در منطقه ويژه بوشهر به شمار مي آيد.

به گزارش بنا(bena)، ايجاد ارزش افزوده نظير پردازش، بسته بندي و مونتاژ صنايع سبک با هدف افزايش حجم صادرات مجدد از مهمترين مزيت هاي تجاري منطقه ويژه اقتصادي بوشهر به شمار مي آيد که با توسعه جزيره نگين به عنوان بستر شکوفايي اين ظرفيت مورد توجه سرمايه گذاران داخلي و خارجي قرار گرفته است.

ايجاد و احداث پايانه مواد فله مايع شامل مواد نفتي و شيميايي، پايانه کالاهاي يخچالي و پايانه کالاهاي نيمه فله و کالاي عمومي عمده ترين جذابيت سرمايه گذاري اين منطقه محسوب مي شود که به دليل قرار گرفتن در مجاورت بندر بوشهر مزيت ترانزيت آسان و روان مواد سوختي به آن افزوده خواهد شد.

با ارايه بسته فرصت هاي سرمايه گذاري منطقه ويژه اقتصادي بوشهر با محوريت بر تمرکز زدايي و تسريع و تسهيل جلب و جذب سرمايه گذاران داخلي و خارجي و به منظور تحقق اهداف قانون برنامه توسعه مبني بر رشد و توسعه مناطق از طريق حضور بخش غيردولتي، ميزبان استقبال سرمايه گذاران جهت بهره گيري از مزيت هاي تجاري و اقتصادي منطقه در حال افزايش است./208

شناسه خبری: 8084

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو