منطقه ويژه لرستان صاحب پست برق اختصاصي مي شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/8198
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مديرعامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي لرستان گفت: پست برق GISدر منطقه ويژه اقتصادي لرستان در حال احداث است که با راه اندازي آن اين منطقه صاحب پست برق اختصاصي مي شود.

سعيد جمشيدي، مدير عامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي لرستان در گفتگو با خبرنگار بنا(bena)، با اعلام اين خبر افزود: مراحل اداري انتقال زمين براي احداث پست برق GIS منطقه ويژه اقتصادي لرستان به اتمام رسيده و در شرف انتقال سند است و مرحله نقشه‌برداري زمين به پايان رسيده است.

وي افزود: با توجه به ظرفيت خطوط فشار متوسط منطقه ويژه اقتصادي لرستان و توسعه بيش از تقاضاي انشعاب برق لزوم احداث يک پست برق در مرکز اين منطقه الزامي است.

وي نبود پست برق را مهمترين مانع توسعه اين منطقه بيان کرد و افزود: اين مشکل به زودي رفع مي‌شود و پست برق اين منطقه به ثمر مي‌رسد و واگذاري برق به متقاضيان بخش صنعت و کشاورزي در منطقه ويژه اقتصادي لرستان که چند سال است در نوبت واگذاري برق قرار دارند آغاز مي‌شود.

جمشيدي افزود: با احداث پست برق منطقه ويژه اقتصادي لرستان مشکل محدوديت واگذاري انشعاب برق به مشترکان صنعتي و کشاورزي در اين منطقه که چند سال است در نوبت واگذاري برق هستند برطرف مي‌شود./206

شناسه خبری: 8198

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو