بازديد مديرعامل سايپا از منطقه ويژه اقتصادي سيرجان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/8420
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مدير عامل شرکت سايپا به همراه تعدادي از کارشناسان اين شرکت از منطقه ويژه اقتصادي سيرجان و تعدادي از واحدهاي توليدي مستقر در منطقه بازديد کرد.

قاسم ميرزاده، معاون صنايع منطقه ويژه اقتصادي سيرجان، با بيان اين مطلب در گفتگو با خبرنگار بنا (bena) افزود: نعمت الله پوستين دوز، مدير عامل شرکت خودروسازي سايپا که فرماندار شهرستان سيرجان ونماينده مردم سيرجان در مجلس شوراي اسلامي نيز ايشان را همراهي مي کردند.

وي تصريح کرد: پس از ورود مورد استقبال سليمانزاده، مدير منطقه قرار گرفت وسپس از بخش هاي مختلف منطقه، مجموعه صنعتي و انبارهاي عمومي و اختصاصي منطقه بازديد کردند و با امکانات و ظرفيت هاي منطقه آشنا شدند.

ميرزاده با اشاره به بازديد مديرعامل شرکت سايپا از شرکت دوران الکترونيک، يکي از واحدهاي فعال در منطقه ويژه اقتصادي سيرجان که بخشي از نيازهاي شرکت سايپا از جمله بلندگوي خودرو را تأمين مي کند، گفت: اين هيات همچنين از واحد توليدي دوران الکتريک، توليد کننده قطعات الکترونيکي و بلندگوي اتومبيل ديدن کرده و از افزايش خريد محصولات اين شرکت جهت استفاده در ساخت خودرو توليدي سايپا خبر دادند.

گفتني است طي اين سفر مقرر شد که ورود بخشي از اقلام وارداتي شرکت سايپا با توجه به امکانات و ظرفيت هاي فراوان منطقه در زمينه حمل، نگهداري و ترخيص کالا از طريق اين منطقه صورت پذيرد.
202

شناسه خبری: 8420

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو