ترانزيت خودرو از منطقه ويژه اميرآباد عملياتي مي شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/8427
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مدير بندر و منطقه ويژه اقتصادي بندر اميرآباد گفت: با تامين نظر گمرک مبني بر امکان ترخيص خودرو از منطقه ويژه اميرآباد به زودي ترانزيت خودرو از جنوب به حاشيه درياي خزر ميسر مي شود.

سيد علي نعيمي مدير بندر و منطقه ويژه اقتصادي اميرآباد در گفت و گو با خبرنگار بنا(bena)، ضمن بيان اين مطلب تصريح کرد: سرمايه گذاراني جهت سرمايه گذاري در ترانزيت خودرو از جنوب به حاشيه درياي خزر و بهره گيري از مزيت ترانزيتي منطقه ويژه اقتصادي اميرآباد به منطقه مراجعه کرده اند که در صورت موافقت گمرک با ترخيص اين کالا، ترانزيت خودرو از بندر اميرآباد عملياتي مي شود.

وي با اشاره به آخرين وضعيت سرمايه گذاري ها در منطقه ويژه اقتصادي اميرآباد گفت: کميته سرمايه گذاري بندر و منطقه ويژه اميرآباد در حال بررسي 23 درخواست سرمايه گذاري است که با مشخص شدن جانمايي جديد بندر به زودي نتايج بررسي ها اعلام خواهد شد.

نعيمي ادامه داد: از اين ميان 13 سرمايه گذار به منظور سرمايه گذاري در ترانزيت سوخت، 6 درخواست سرمايه گذاري در توليد فولاد و مابقي در صنايع تبديلي، درخواست خود را ارايه داده اند.

مدير بندر و منطقه ويژه اقتصادي بندر اميرآباد گفت: با تلاش سازمان بنادر و دريانوردي مبني بر تامين تسهيلات پروژه کاغذ بندر اميرآباد، پيش بيني مي شود اين طرح تا پايان اسفند ماه به بهره برداري خواهد رسيد.
/208

شناسه خبری: 8427

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو