تبديل منطقه ويژه خليج فارس به قطب توليد فولاد، انرژي تخليه و بارگيري

لینک کوتاه: freena.ir/detail/8586
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
نماينده ولايت فقيه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در ديدار مديرعامل منطقه ويژه ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در منطقه ويژه خليج فارس اظهار اميدواري کرد با تلاش مديران شاهد شکوفايي بيشتر اين منطقه باشيم .

به گزارش بنا(bena) به نقل از پايگاه اطلاع رساني سازمان منطقه ويژه اقتصادي خليج فارس، آيت الله غلامعلي نعيم آبادي با اشاره به ظرفيت هاي بالاي استان هرمزگان گفت: تدابيري انديشه شود که از امکانات بالقوه شهرستان بندرعباس در شکل گيري فرايند شکوفايي با تبادل انديشه، تقويت کارهاي ديني، مشارکت جهت کارهاي خدا پسندانه استفاده شود.

امام جمعه بندرعباس با بيان اينکه مراکز تصميم گيري صنعتي نبايد دچار روزمره گي شوند افزود: اين آفت سبب ساز کاهش رشد توليد و شکوفاي مي شود به همين منظور مي بايست همگي در تلاش باشيم تا جامعه اي بسازيم که اسلام بارها به آن تاکيد کرده است.

مسعودهنديان مدير عامل منطقه ويژه صنايع معدني و فلزي خليج فارس نيز در اين ديدار ضمن ارائه گزارش عملکرد منطقه گفت: با توجه به امکانات و پتانسيل هاي بالقوه، براي اين منطقه اهداف بلند مدت برنامه ريزي شده که انشاالله با تحقق اين اهداف منطقه ويژه خليج فارس به قطب توليد فولاد، انرژي، تخليه و بارگيري و فن آوري کشور تبديل مي شود./200

شناسه خبری: 8586

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو