ارائه اينترنت رايگان به کشتي ها در بندر شهيد رجايي

لینک کوتاه: freena.ir/detail/8821
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دريانوردي هرمزگان از ارائه اينترنت رايگان به کشتي ها در بندر شهيد رجايي خبر داد.

به گزارش بنا(bena) به نقل از روابط عمومي اداره کل بنادر و دريانوردي هرمزگان ، محمد علي سعيدي پور در اين باره گفت : در راستاي تکريم ارباب رجوع و افزايش رضايت مندي مشتريان و همچنين ارتقاي سطح خدمات ، اينترنت رايگان به کشتي ها در بندر شهيد رجايي ارائه مي شود.

وي خاطرنشان کرد : با توجه به نياز کشتي ها جهت برقراري ارتباط براي رفع نيازها ، اقدام به ايجاد زيرساختهاي لازم در جهت ارائه اين خدمات به کشتي ها نموديم که بر اساس آن براي کشتي هايي که وارد اين بندر مي شود کارت اينترنت تعلق مي گيرد.

وي گفت : حرکت قابل توجه در ارائه اين کارتها اين بود که در طراحي آنها از طرح خليج فارس استفاده کرديم تا از اين طريق بتوانيم ، حقانيت اين بخش را به جهانيان نشان دهيم.

سعيدي پور اضافه کرد : مدت زمان استفاده از اين کارت 10 ساعت درنظر گرفته شده است که در صورتي که کشتي مدت زمان طولاني تري در بندر بماند با هماهنگي امور دريايي ، کارت بيشتري در اختيارشان قرار مي گيرد.

وي از ابراز رضايت کاپيتانهاي کشتي از خدمات ارائه شده خبر داد و افزود : بر اساس نظرسنجي انجام شده ، اين طرح مورد استقبال و رضايت آنها واقع شده که در تلاش هستيم بتوانيم با برنامه ريزي اين بخش را تقويت نماييم.

معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دريانوردي هرمزگان در عين حال از برنامه ريزي اين اداره کل در راستاي فراهم آوردن خدمات مورد نياز کشتي هاي وارد شده به اين بندر در جهت افزايش رضايت مندي آنها خبر داد.

200

شناسه خبری: 8821

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو