خودکفايي در توليد و تعمير چيلر درمجتمع بندري شهيد رجايي

لینک کوتاه: freena.ir/detail/8944
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
کارشناسان و مهندسان اداره کل بنادر و دريانوردي هرمزگان پس از ماهها تلاش ، موفق شدند به تکنولوژي توليد و تعمير چيلر و تهويه دست يابند.

به گزارش بنا(bena)، به نقل از روابط عمومي اداره کل بنادر و دريانوردي هرمزگان ، رئيس اداره برق و تاسيسات اداره کل بنادر و دريانوردي هرمزگان در اين باره گفت : پيش از اين براي هر گونه تعميرات و يا خريد اين گونه دستگاهها، مجبور به صرف هزينه زيادي ازطريق بخش خصوصي بوديم که با تلاش پرسنل اين اداره کل ، هم اکنون به دانش و تکنولوژي ساخت و تعمير اين دستگاهها دست يافته ايم.

رحمان شهروزي از کاهش قابل توجه هزينه ها به عنوان مزيت اين طرح ياد کرد و افزود : از جمله اقدامات اساسي ، ساخت چيلر 180 تني کانتين غذاخوري بندر شهيد رجايي بود که بدون استفاده از خدمات مشاور ، توانستيم 3 ماه زودتر از زماني که کارخانه ها تحويل مي دهند اين دستگاه را ساخته و نصب نماييم.

وي گفت : با احداث اين دستگاه 60 ميليون تومان صرفه جويي کرده ايم و اين دستگاه خوشبختانه بدون هر گونه مشکلي مشغول به کار است .

شهروزي اضافه کرد : همچنين تهويه سالن هادي مهمانسراي بندر شهيد رجايي نيز که دچار فرسودگي شده بود ، با تلاش همکاران اين اداره مورد تعميرات اساسي قرار گرفت .


200

شناسه خبری: 8944

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو