توسعه تجارت چمداني با برندهاي بين المللي در منطقه ويژه سرخس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/9198
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي سرخس گفت: بازار دوستي نمايشگاهي دائمي با حضور برندهاي ملي و بين المللي است که با هدف خرده فروشي و توسعه تجارت چمداني در منطقه ويژه اقتصادي سرخس تاسيس شده است.

محمد مهدي مروج الشريعه مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي سرخس در گفت و گو با خبرنگار بنا(bena)، ضمن بيان اين مطلب افزود: مجتمع بازار دوستي در 2 طبقه و 140 واحد نمايشگاهي دائمي با حضور برند هاي ملي و بين المللي است که با هدف خرده فروشي و توسعه تجارت چمداني در اين منطقه تاسيس شده است.

وي تصريح کرد: اين پروژه به طور يکجا به سرمايه گذاران واگذار مي شود و در حال حاضر درخواست 2 سرمايه گذار براي اين طرح بررسي مي شود.

مروج الشريعه گفت: هيات هاي مالي و اقتصادي که از آسياي ميانه مي آيند مي توانند با بازديد از اين نمايشگاه اجناس مورد نظر خود را براي تجارت انتخاب کنند.

مديرعامل منطقه ويژه اقتصادي سرخس ادامه داد: هر نفر به ازاي هزار دلار خريد در غالب تجارت چمداني مي تواند اجناس خريداري شده خود را در مرز تحويل بگيرد.
/208

شناسه خبری: 9198

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو