ترانس پست 260 تني در منطقه ويژه اقتصادي خليج فارس نصب مي شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/9226
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي مواد معدني خليج فارس از نصب موفقيت آميز دومين ترانس پست 230/400 کيلو ولت اين منطقه که به زودي انجام مي شود خبر داد و اين اقدام را مهم توصيف کرد.

به گزارش بنا(bena)، مسعود هنديان، مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي مواد معدني خليج فارس گفت: ترانس مورد اشاره به وزن 260 تن و ارزش تقريبي 40 ميليارد ريال است که به دست کارشناسان داخلي در شرکت ايران ترانسفو زنجان توليد شده است.

وي اظهار داشت: پروژه پست برق فوق با خطوط انتقال بالغ بر 95 ميليارد ريال هزينه در برداشته است و با راه اندازي آن کليه موانع انتقال و توزيع انرژي به صنايع مستقر در منطقه مرتفع مي شود.

هنديان تصريح کرد: همچنين سرمايه گذاري بيش از 41 ميليارد و 110 ميليون ريال در پروژه هاي مختلف اين منطقه خود مويد نقش بي بديل اين منطقه در حوزه تجارت و اقتصاد است همچنين با سرمايه گذاري 21 ميليارد و 570 ميليون ريال در حال آغاز عمليات اجرايي برخي از پروژه ها هستيم.

مدير عامل منطقه ويژه مواد معدني خليج فارس اظهار داشت: با توجه به اهداف بلند مدت در آينده اي نزديک شاهد رشد، توسعه و شکوفايي استان هرمزگان با تبديل شدن منطقه ويژه به قطب توليد فولاد کشور با ظرفيت 10 ميليون تن در سال و تبديل منطقه به قطب تخليه و بارگيري مواد معدني و نفتي به 55 ميليون تن در سال خواهيم بود./206

شناسه خبری: 9226

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو