توليد 360 شناور فايبرگلاس و آلومينيومي در منطقه ويژه بوشهر

لینک کوتاه: freena.ir/detail/9504
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
به گفته مدير عامل شرکت قلعه ريشهر اين شرکت سالانه 360 شناور فايبر گلاس، آلومينيومي،جک ليفت، تراول ليفت و انواع کشنده هاي تخصصي دريايي را توليد مي کند.

محسن حاجيوني، مدير عامل شرکت قلعه ريشهر در منطقه ويژه اقتصادي بوشهر با بيان اين مطلب در گفتگو با خبرنگار بنا(bena)، افزود: شرکت قلعه ريشهر توليد کننده قايق هاي تفريحي فايبرگلاس، آلومينيومي، تراول ليفت و انواع کشنده شناورهاي دريائي است که به عنوان اولين مجموعه سامان يافته براي طراحي و توليد قايق ها و شناورهاي فايبرگلاس و آلومينيومي در کشور فعاليت خود را با همکاري و همراهي کارشناسان و کارکنان تخصصي از سال 1385 در منطقه ويژه اقتصادي بوشهر آغاز کرده است.

وي تصريح کرد: اين شرکت با همکاري سازمان صنايع و معادن و بانک ملت استان بوشهر به عنوان واحد اشتغال زا و زود بازده با ميزان اشتغال 12 نفر به طور مستقيم و 46 نفر به صورت غير مستقيم با سرمايه گذاري 10 ميليارد ريال در منطقه ويژه اقتصادي بوشهر مشغول فعاليت است.

حاجيوني افزود محصولات اين شرکت در کنار توليدات و مصنوعات تخصصي ديگر دريائي از جمله جک ليفت ها، تراول ليفت ها، و کشنده هاي تخصصي شناورهاي دريائي مزيت هاي رقابتي اين شرکت در منطقه محسوب مي شود./206


شناسه خبری: 9504

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو