اقدامات اوليه براي ايجاد منطقه ويژه اقتصادي قصرشيرين انجام شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/9706
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مدير و مجري مناطق ويژه اقتصادي استان کرمانشاه گفت: اقدامات اوليه براي ايجاد منطقه ويژه اقتصادي قصر شيرين انجام شده و اميدواريم هرچه زودتر عمليات اجرايي اين منطقه ويژه اقتصادي آغاز شود.

به گزارش بنا(bena) به نقل از روابط عمومي سازمان همياري شهرداري‌هاي استان کرمانشاه، شهرام کهريزي با اشاره به تصويب لايحه ايجاد منطقه ويژه اقتصادي قصرشيرين در جلسه 28 آذر مجلس شوراي اسلامي، اظهار داشت: ايجاد منطقه ويژه اقتصادي قصرشيرين طي دومين سفر استاني دولت به کرمانشاه در تاريخ دهم بهمن 1387 مصوب شد که با حمايت ها و رهنمودهاي استاندار کرمانشاه موضوع مکان يابي منطقه از بازارچه مرزي پرويزخان تا مرز خسروي به مساحت 1700 هکتار نهايي و تمامي موارد خواسته شده از سوي مرکز امور مناطق ويژه اقتصادي کشور در کوتاهترين زمان ممکن تهيه و تحويل شد.

کهريزي افزود: با پيگيريها و رايزنيهاي بعمل آمده ايجاد منطقه ويژه اقتصادي قصرشيرين در شوراي عالي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي کشور به رياست رئيس جمهور تاييد نهايي شود و متعاقباً لايحه منطقه ويژه اقتصادي قصرشيرين تنظيم و پس از تصويب در هيئت دولت، در هشتم شهريور ماه سال جاري تقديم مجلس شوراي اسلامي شد.

مديرعامل سازمان همياري شهرداري‌هاي استان کرمانشاه ادامه داد: با حمايت‌هاي بي دريغ استاندار، نمايندگان استان و همراهي معاونت امور مجلس مرکز امور مناطق آزاد و ويژه اقتصادي کشور، ايجاد منطقه ويژه اقتصادي قصرشيرين به تصويب مجلس شوراي اسلامي نيز رسيد.

کهريزي اظهار اميدواري کرد با توجه به موقعيت ممتاز جغرافيايي و مرزي و منحصر به فرد شهرستان قصرشيرين و بسترهاي فراهم شده هرچه زودتر عمليات اجرايي اين منطقه آغاز شود.

وي با اشاره به مزاياي قانوني مناطق ويژه اقتصادي، گفت: با ايجاد اين منطقه شاهد رشد و توسعه منطقه و استان و ايجاد اشتغال خواهيم بود. 200

شناسه خبری: 9706

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو