افتتاح پروژه هاي عمراني منطقه ويژه اقتصادي پيام با حضور بقايي

لینک کوتاه: freena.ir/detail/9859
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
در حاشيه نخستين سفررئيس جمهور به استان البرز و با حضور بقايي ، معاون رئيس جمهور و تقي پور ، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات و رضا نخجواني، رييس سازمان هواپيمايي کشوري؛ 4 پروژه عمراني در منطقه ويژه اقتصادي پيام افتتاح و يک پروژه نيز کلنگ زني مي شود.

کاپيتان محمد نوروزي ، مدير عامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي پيام با بيان اين خبر در گفتگو با خبرنگار بنا (bena) در رابطه با اين پروژه ها افزود: پروژه هاي فاز دو منطقه ويژه اقتصادي با 56 هکتار وسعت ، پست برق 63 کيلو وات و اداره سوخت رساني همزمان با سفر رئيس جمهور به استان البرز افتتاح شده و به بهره برداري خواهند رسيد. علاوه بر اين افتتاحيه ها کلنگ زني يک نيروگاه گازي نيز همزمان با سفر رئيس جمهور به استان البرز انجام خواهد شد که اين نيروگاه علاوه بر برق رساني منطقه ويژه اقتصادي پيام برق شهرک هاي اطراف را نيز تامين خواهد کرد و به گفته پيمان کار آن تا 6 ماه آينده آماده خواهد شد.

وي در رابطه با برنامه آينده توسعه اين منطقه و فرودگاه پيام گفت: با توجه به قابليت هاي منطقه ويژه اقتصادي پيام، اين فرودگاه قابليت تبديل شدن به فرودگاه مسافربري را نيز دارد و با اجرايي شدن اين طرح فرودگاه پيام مي تواند حجم قابل توجهي از مسافران داخلي استان هاي البرز، تهران و قزوين را به خصوص در رابطه با حجاج پوشش دهد.

مديرعامل سازمان منطقه ويژه اقتصادي پيام همچنين از بازديد تني چند از مسئولان محلي استان البرز از منطقه ويژه اقتصادي پيام خبر داد و اظهار داشت : امروز و در آستانه سفر رئيس جمهور و معاون رئيس جمهور، تني چند از مسئولان محلي از جمله فاطمه آجرلو، نماينده کرج در مجلس ، اعضاء شوراي شهر و مدير کل استان البرز از منطقه ويژه اقتصادي پيام بازديد خواهند کرد.
202

شناسه خبری: 9859

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو