هاب پستي منطقه ويژه اقتصادي پيام سال 1390 به بهره برداري مي رسد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/9942
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: با توجه به شرايط موجود و فراهم شدن آمادگي لازم، اميدواريم بهره برداري از هاب (قطب) پستي منطقه ويژه اقتصادي پيام از اوايل سال آينده آغاز شود.

به گزارش بنا(bena) به نقل از روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، رضا تقي پور روز چهارشنبه در حاشيه بازديد از مجموعه منطقه ويژه اقتصادي و فرودگاه پيام ضمن بيان اين مطلب، اظهار داشت: با توجه به ظرفيت پيش بيني شده، هاب پستي پيام مي تواند علاوه بر نيازهاي کشور، درخواست هاي منطقه اي را نيز در اين حوزه پاسخگو باشد.

وي افزود: هم اکنون مذاکرات لازم ميان مسوولان منطقه پيام و شرکت پست به منظور مشخص شدن شرايط بهره برداري و همکاري در حال انجام است که اميدواريم تا پايان ماه جاري نهايي شود.

وي با بيان اين مطلب که هاب پستي پيام به عنوان هاب اصلي کشور خواهد بود، تصريح کرد: اين هاب به عنوان يک هاب بين المللي، برنامه ريزي و احداث شده است.

تقي پور با اشاره به شرايط ويژه مجموعه پيام تصريح کرد: منطقه ويژه اقتصادي پيام به دليل نزديکي به پايتخت و قرار گرفتن در استان البرز مي تواند به يک قطب و محور توسعه براي استان تبديل شود.

وي ادامه داد: با اجراي طرح هاي تجاري موجود در اين منطقه، ارزش افزوده قابل توجهي ايجاد مي شود که امکان بهره برداري از قابليت هاي بالفعل اين منطقه را فراهم مي کند.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با بيان اين مطلب که اين مجموعه يک سرمايه براي دولت محسوب مي شود، گفت: با توجه به همت، نشاط و شادابي موجود ميان مديران و کارکنان اين مجموعه، شاهد دگرگوني آن در چند سال آينده خواهيم بود.

افتتاح پست برق پيام و آغاز به کار طرح احداث مولد توليد همزمان برق، حرارت البرز و فاز دوم منطقه ويژه اقتصادي پيام از جمله پروژه هايي بود که روز گذشته و همزمان با سفر هيات دولت به استان البرز، بهره برداري و يا کار اجرايي آن ها آغاز شد.200

شناسه خبری: 9942

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو