تکرار/پذیرش بیمار در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم

ريیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم از آغاز پذیرش بیمار در این مجتمع درمانی با تعرفه های کاملا دولتی در راستای تحقق طرح تحول سلامت دولت تدبیر و امید، خبر داد.

به گزارش فرينا، بهمن پرویزی عمرانی در نشست خبری با خبرنگاران جزیره قشم با بیان این مطلب گفت: سازمان منطقه آزاد با بیش از 800 میلیارد ریال هزینه  در ساخت و تامین بخش مهمی از تجهیزات این بیمارستان، تحولی عظیم در حوزه بهداشت و درمان قشم ایجاد کرده است.
پرويزي عمراني با اشاره به استقرار پیشرفته ترین تجهیزات در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم، افزود: به جرات اعلام می کنم نه تنها نیازی به اعزام بیماران قشم به مرکز استان هرمزگان و دیگر استان های همجوار نداریم، بلکه با پذیرش بیماران دیگر استان ها، در آینده نه چندان دور هم بیماران کشورهای همجوار را در بیمارستان قشم پذیرش خواهیم کرد.
او گفت: نزدیک به 80 درصد مسئولین بخش های مختلف بیمارستان پیامبر اعظم (ص) و 90 درصد نیروهای داروخانه این بیمارستان را افراد بومی جزیره که از توانایی مناسب برخوردار هستند تشکیل داده اند.
ريیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم در ادامه از اختصاص 114 نیرو برای تکمیل کادر درمانی بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم از مجموع 389 نفری که در آزمون هشتم خرداد سال جاری برای استان هرمزگان پذیرفته شده اند خبر داد و افزود: در پذیرش کادر بیمارستان یکی از اولویت های ما بومی بودن افراد واجد شرایط می باشد.
پرویزی با تقدیر از حضور و نگاه مثبت ریاست محترم جمهوری در زمینه افتتاح اولیه این بیمارستان در فروردین ماه امسال و امضای تفاهم نامه بهره برداری از این مجموعه درمانی توسط دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور و وزیر بهداشت و درمان، گفت: از مجموع 160 تخت این بیمارستان هم اکنون 135 تخت، به بستری شده بیماران در بخش های زنان، جراحی، سی سی یو و آی سی یو، داخلی، اطفال، اورژانس، رادیولوژی، آزمایشگاه و شش اتاق عمل و جراحی زنان اختصاص دارد.
او با اشاره به تجهیزات پیشرفته این بیمارستان که توسط سازمان منطقه آزاد قشم و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خریداری شده و همچنین حضور پزشکان متخصص در این مجموعه درمانی، اظهار امیدواری کرد که رتبه ( یک ++ ) به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم اختصاص پیدا کند.
رييس بيمارستان قشم با اشاره به مبحث کمی این بیمارستان گفت: شش پزشک با تخصص در زمینه جراحی، بیهوشی، داخلی، ارتوپدی و دو پزشک زنان به صورت تمام وقت در این بیمارستان مشغول به کار هستند و مابقی پزشکان متخصص نیز به صورت نیمه وقت در این بیمارستان فعالیت می کنند.  بهمن پرویزی عمرانی افزود: بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم برای ارائه خدمات تمام وقت خود به جراح مغز و اعصاب، پوست، قلب و چشم تمام وقت هم نیاز دارد و مردم قشم مطمئن باشند که تمامی پزشکان این بیمارستان با رتبه های بالای علمی و براساس تعهدی که به دولت دارند در این جزیره مشغول ارائه خدمات هستند.
بنا به این گزارش، خبرنگاران جزیره قشم در پایان این نشست خبری از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید کردند.




برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :