موافقت سازمان بنادر با ساخت موج شکن پرورش ماهی خاویاری در استان مازندران

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر از موافقت سازمان بنادر و دریانوردی با ساخت دو شاخه موج شکن پرورش ماهی خاویاری در محدوده شهرستان جویبار خبر داد .

به گزارش فرینا، محمد تقی انزان پور با اعلام این خبر افزود: بر اساس مجوز صادره از سوی کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، شرکت تعاونی پرورش ماهی خاویاری قره برون ساری مجاز است نسبت به احداث دو شاخه موج شکن جمعا به طول ۵۱۰ متراقدام نماید.

انزان پور گفت: با پیگیری های صورت گرفته از سوی امور سواحل این اداره کل ،تاکنون ۱۶ مورد مجوز ساخت تأسیسات دریایی شامل سکوی تفریحی، موج شکن، اسکله، مجتمع تفریحی، بندر صیادی و... در مناطق ساحلی استان(حد فاصل رامسر ـ ساری)از سوی کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی صادر شده است.

انزان پور افزود: این مجوز به استناد بند ۲۲ ماده ۳ فصل دوم آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال ۱۳۴۸ مجلس و ماده واحده مصوب ۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی، صرفاً جهت متقاضی صادر شده و بدون هماهنگی این سازمان، قابل واگذاری به سایر افراد حقیقی و حقوقی نیست .

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران با اشاره به وظایف حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی در بخش سواحل گفت: به منظور حفاظت از خط ساحلی کشور از آسیب های ناشی از ساخت و سازهای غیر اصولی مربوط به تأسیسات دریایی و بندری، کلیه متقاضیان اعم از حقیقی و حقوقی می بایست از طریق مراجعه به سامانه جامع مدیریت و نظارت بر سواحل کشور، نسبت به ثبت تقاضا برای دریافت مجوزهای تأسیس و بهره برداری از هرگونه سازه احداثی در دریا و رودهای قابل کشتیرانی اقدام نمایند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.