افزایش 50 درصدی بازدید از شهر بندری درگهان

مدیر امور درگهان از رشد 50 درصدی ورود مسافران به شهر درگهان خبر داد و از توسعه این شهر تجاری در قالب طرحی به نام "اقدامی ویژه برای درگهان" گفت.

به گزارش فرینا، عبدالجواد کمالی در نشست زنده تلویزیونی با شبکه استانی خلیج فارس گفت: امسال مسافران نوروزی زیادی مهمان شهر درگهان بودند که نسبت به آمار سال گذشته رشدی 50 درصدی نشان می دهد و خوشبختانه با توسعه ای که داشتیم با مشکل ترافیک مانند سال های پیش مواجه نشدیم.
وی به اقداماتی که برای آمادگی در ایام نوروز به انجام رسیده اشاره کرد و افزود: شهر بندری درگهان از سه ماه پیش در تلاش بود تا برای استقبال از مسافران نوروزی آماده شود. در همین راستا و با دستور مستقیم مدیرعامل سازمان منطقه آزادقشم، توسعه شهر درگهان را در قالب طرحی به نام "اقدامی ویژه برای درگهان" آغاز کردیم و با وجودی که درصد کمی از کار به انجام رسیده ولی رضایت مردم و پیشرفت در خدمات را شاهد بودیم.
عبدالجواد کمالی از درگهان به عنوان اولین و آخرین ایستگاه مسافران نوروزی که با خودرو به جزیره قشم سفر می کنند، نام برد و تاکید کرد: این استقبال از طرف هم وطنان، ما را در انجام تعهدات و خلق فضایی جهت رفاه و آسایش گردشگران راسخ تر می کند.
مدیر امور درگهان ادامه داد: تجهیز کمپ پارک های موجود به امکانات رفاهی مانند سرویس های بهداشتی و غرفه های مورد نیاز جهت تهیه مواد مصرفی اولیه، ساخت کمپ پارک جدید و همچنین احداث 10 پارکینگ کوچک و بزرگ با ظرفیت پنج هزار دستگاه خودرو جهت دسترسی آسان مسافران، در سطح شهر درگهان بخشی از این اقدامات بوده است.
به گفته وی در سال جدید، جوانان فعال شهر درگهان در کمیته اطلاع رسانی با طرحی به نام "از من بپرس" به راهنمایی مردم برای بازدید از اماکن مختلف پرداخته اند که کمک شایسته ای برای معرفی اماکن مختلف بوده است.
نماینده ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در مورد توسعه گردشگری شهر درگهان گفت: از بدو ورود مهندس مومنی به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزادقشم، نگاه ویژه  ایشان به مبحث توسعه گردشگری، سبب شد تا جزیره قشم در این راستا به صورت جهشی رشد داشته باشد و درگهان هم از این جهش بی نصیب نمانده است.
وی در ادامه این نشست تلویزیونی بیان کرد: درگهان به عنوان یک مرکز تجاری، شهری فعال از طلوع تا غروب بود ولی با پیشرفت های صورت گرفته و برنامه های توسعه در آینده، شب های دیدنی در این شهر بندری خواهیم داشت و سواحل زیبای درگهان و داستان های دریانوردان این شهر بندری به زودی به ظرفیت های گردشگری جزیره افزوده خواهد شد.
عبدالجواد کمالی از نقش ارزنده روستای گیاهدان و رمکان در رشد اقتصادی جزیره قشم در نوروز امسال یاد کرد و ابراز امیدواری نمود که این دو روستا در سال آینده حضور پررنگ تری در پیشرفت اقتصادی قشم از خود نشان دهند.
مدیر امور درگهان از همراهی شهروندان، ائمه مساجد و نیروهای انتظامی قدردانی کرده و عنوان کرد: اولین الفبای توسعه همکاری و همراهی مردم است. برنامه های توسعه ای پیش رو، بدون همراهی شهروندان امکان پذیر نیست و خوشبختانه در این راه همه مردم شهر، همگام با ما هستند.
وی در پایان از جزیره قشم به عنوان دروازه تجارت کشور یاد کرد و افزود: با چشم اندازی که مدیرعامل و هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد قشم در جهت توسعه متوازن برای جزیره قشم ترسیم کرده اند، در حوزه های متفاوتی چون صنعت، انرژی، گردشگری و ... حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.