حضور منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در مهمترین نمایشگاه صنعت نفت کشور

سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، به عنوان بخش حاکمیتی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در منطقه ماهشهر، در مهمترین نمایشگاه صنعت نفت حضور یافت.

به گزارش فرینا، حضور مدیرعامل و مدیران توسعه ای سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نشان از هدفمندی این منطقه ویژه برای پیگیری طرح توسعه و معرفی این طرح در بیست و سومین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی دارد.

نمايشگاه بين المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي ايران به عنوان بزرگترين رخداد صنعتي و تجاري ايران در اين حوزه سالانه با حضور جمع كثيري از شركتهاي توانمند داخلي و خارجي در زمينه صنعت نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي برپا مي گردد.

این نمایشگاه فرصت مغتنمي است تا شركتهاي فعال در اين صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازديد دست اندركاران و متخصصان اين صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضاي بازارها و سمت و سوي رشد اين صنعت، فعاليتها و نوآوري هاي آتي خود را هدايت نمايند.

بيست و سومین دوره اين نمايشگاه بين المللي از تاريخ 16 اردیبهشت آغاز و تا 19 همین ماه در محل دائمي نمايشگاه بين المللي تهران برپاست و علاقمندان میتوانند از ساعت 10 صبح تا 17 عصر از آن بازدید کنند.

مدیران و کارشناسان این سازمان و شرکت ملی صنایع پتروشیمی غرفه پتروشیمی در سالن 14 نمایشگاه آماده دیدار و پاسخگویی به بازدید کنندگان هستند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.