ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در جلفا اعلام شد

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس، ویژه برنامه های رمضانی منطقه آزاد ارس را در آستانه ماه ضیافت الهی، اعلام کرد.

به گزارش فرینا، یوسف داداش زاده گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در مسجد جامع جلفا در جوار بارگاه ملکوتی 5 شهید گمنام، نمازخانه سایت اداری سازمان، مساجد شجاع، شاهمار و سیلگرد، ایستگاه راه آهن و پارک کوهستان برگزار می شود.
وی در ادامه گفت: علاوه بر این، ویژه برنامه محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی روز شنبه 12 خرداد راس ساعت 22:30 در مسجد جامع جلفا آغاز می شود.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس، با اشاره به ویژه برنامه های رمضانی دایر در مساجد شاهمار، شجاع و سیلگرد نیز گفت: ویژه برنامه های شب های نورانی با موضوع انس با قرآن کریم، بر اساس زمانبندی در این مساجد روستایی برگزار می شود.
داداش زاده در زمینه ویژه برنامه های سازمان منطقه آزاد ارس برای کارکنان این سازمان نیز خاطرنشان کرد: ترتیل خوانی و ختم گروهی قرآن کریم در طول ماه مبارک رمضان، هر روز قبل از نماز ظهر و عصر برگزار می شود و مسابقه کتابخوانی از کتاب تفسیر حجت الاسلام و المسلمین قرائتی نیز در بین کارکنان سازمان منطقه آزاد ارس برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: هماهنگی برنامه های روز قدس، 18 خرداد در ایستگاه راه آهن برگزار می شود.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس، گفت: به عنوان پایان بخش ویژه برنامه های رمضانی منطقه آزاد ارس، جشن بزرگ فطرانه و آغاز جشن های تابستانی با حضور گردشگران برگزار می شود.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.