ویژه برنامه های متنوع برای گردشگران تابستانی ارس

جلسه ستاد خدمات سفر ارس به منظور تصمیم گیری در زمینه ویژه برنامه های متنوع برای گردشگران تابستانی ارس تشکیل شد.

به گزارش فرینا، یوسف داداش زاده در زمینه تصمیمات اتخاذ شده در جلسه ستاد خدمات سفر ارس، گفت: نظارت بر واحدهای صنفی، رستوران ها و هتل ها برای ارائه خدمات بهینه به مسافران و گردشگران تابستانی منطقه آزاد ارس از اولویت های ستاد خدمات سفر در تابستان 97 است.
وی خاطرنشان کرد: در برنامه های پیش بینی شده برای رضایت هر چه بیشتر گردشگران تابستانی به تنوع و کیفیت بخشی تاکید بیشتری شده است.
داداش زاده عنوان کرد: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته در زمینه حضور تعداد زیادی از گردشگران در تعطیلات عید سعید فطر، جشن بزرگ عید سعید فطر در منطقه آزاد ارس برگزارمی شود.
وی افزود: این جشن با اجرای زنده موسیقی مهدی یراحی و اجرای استندآپ کمدی توسط بابک نهرین روز شنبه 26 خرداد ساعت 21:30 در پارک کوهستان در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.
وی افزود: برپایی بازارچه هنر و پخش زنده مسابقات فوتبال تیم ملی ایران از تلوزیون شهری پارک کوهستان از جمله برنامه های پیش بینی شده برای تعطیلات پیش رو محسوب می شود.
معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس، تاکید کرد: ساماندهی تور لیدرها در اماکن گردشگری تاریخی ارس و بیمه حوادث مسافران و گردشگران نیز باعث می شود که گردشگران بتوانند با امنیت خاطر از تمام جاذبه های گردشگری ارس دیدن کنند. 

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.