پیگیری مطالبات واحدهای صنعتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند

رییس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی از پیگیری مشکلات آب، برق و گاز واحدهای مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند با همکاری دستگاه‌های اجرایی در استان خبر داد.

به گزارش فرینا، مرتضی صفدری‌زاده، در جلسه بررسی مشکلات منطقه ویژه اقتصادی بیرجند گفت: منطقه ویژه اقتصادی بیرجند جزو مصوبات مجلس و هیئت وزیران است که در سال 92 در سفر رییس جمهور به استان افتتاح و در خردادماه 94 با تخصیص کد گمرکی عملیاتی شد. 
صفدری زاده افزود: امروز منطقه ویژه اقتصادی بیرجند از مناطق آزاد ویژه اقتصادی کشور است که نگاه مثبت در امر سرمایه‌گذاری پویایی ایجاد می‌کند. 
وی با بیان اینکه منطقه ویژه وظیفه خود می‌داند که در راستای تحرک موتور اقتصادی استان فعالیت کند، گفت: خراسان جنوبی مملو از توانمندی است و باید برای تحرک قوی‌تر در این استان گام برداشت. 
رییس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی افزود: منطقه ویژه اقتصادی استان در زمینه صنایع مواد غذایی، ماشین سازی، صنایع نساجی و سلولزی به همت بخش خصوصی فعالیت می کند. 
صفدری زاده با اشاره به ضرورت حضور بخش خصوصی در کنار بخش دولتی، گفت: امید است با شفقت بخش خصوصی در کنار دولت در راستای توسعه منطقه ویژه اقتصادی فعالیت کنیم. 
وی افزود: امیدواریم بتوانیم مقدمات برپایی اولین پایانه سنگ شامل؛ نخستین طراحی ساخت ماشین آلات طراحی، کاشی و سرامیک و استقرار واحد آموزشی مدیریت صنعتی دوره‌های مختلف تجاری صنعتی را فراهم کنیم. 
رییس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: امید است با همکاری دستگاه‌های اجرایی در استان، مشکلات آب، برق و گاز واحدهای مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند برطرف شود. 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو