فرودگاه ماکو بین المللی می شود

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا در بازدید از فرودگاه ماکو از راه اندازی دفتر کنترل گذرنامه در این فرودگاه خبر داد و گفت: فرودگاه ماکو ظرفیت های لازم برای پروازهای بین المللی را دارد.

به گزارش فرینا، سردار غلامرضا رضاییان فر با اشاره به اینکه عملکرد و اقدام های ماموران پلیس امنیت عمومی در فرودگاه باید به جا، به موقع و هوشمندانه باشد افزود: فرودگاه ماکو به دلیل قرار گرفتن در موقعیت استراتژیک و هم مرزی منطقه با کشورهای آذربایجان و ترکیه، برای کشور پر اهمیت است.
وی ادامه داد:  مامورین واحد گذرنامه باید با کاهش زمان، هزینه و افزایش رضایتمندی، خدمات برای مسافرین را بهبود بخشند.
سردار رضاییان با اشاره به اینکه منطقه آزاد ماکو مقصد امن و زیبایی برای گردشگران و سرمایه گذاران خارجی است افزود: با بین المللی شدن فرودگاه ماکو امکان حضور سرمایه گذاران خارجی، همچنین سفرهای خارجی زیارتی و تفریحی برای شهروندان منطقه فراهم می شود.
وی امنیت در حوزه گردشگری را از اهم نیازهای اتباع خارجی دانست و افزود: پلیس در این حوزه اقداماتی شایسته انجام داده است و خوشبختانه گردشگران خارجی بدون هیچ گونه دغدغه، احساس امنیت را لمس می کنند.
سردار رضائیان در پایان خاطر نشان کرد: امروز ناجا امنیت را در سطح شهرها، راه ها و مرزها برقرار کرده است و افتخار می کنیم که این امنیت را تقدیم مردم کرده ایم.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو