امضاء تفاهم نامه اجرای طرح هادی روستاهای محدوده ارس

تفاهم نامه اجرای طرح هادی و ایجاد امکانات خدماتی و عمومی برای روستاهای محدوده منطقه آزاد ارس در نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با معاون عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به امضای طرفین رسید.

به گزارش فرینا، این تفاهم نامه به منظور ارتقای سطح کیفی و بهبود شرایط محیطی و مسکونی روستاهای محدوده منطقه آزاد ارس و رفع نابسامانی ها و مشکلات موجود به امضای طرفین رسیده است. 
تهیه طرح های توسعه پایدار روستایی، تهیه و بازنگری طرح های هادی، تهیه و اجرای طرح روستاهای هدف گردشگری، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، تکمیل واحدهای ناتمام مسکونی در روستاها، اجرای پروژه های شبکه جمع آوری و دفع آبهای سطحی و فاضلاب، احداث، بهسازی و تکمیل راههای روستایی، احداث ابنیه عمومی مورد نیاز روستاها و  ایجاد مرکز توسعه روستایی با بهره مندی از توان شرکت های دانش بنیان از جمله بخش های مهم این تفاهم نامه به شمار می رود. 
بر اساس این تفاهم نامه در بخش مسکن روستایی تسهیلات فردی و عمومی برای بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و تکمیل واحدهای ناتمام، در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. 
تهیه طرح توسعه پایدار برای 32 روستای محدوده خداآفرین، تهیه طرح های بازنگری هادی روستایی برای 8 روستای منطقه، تهیه نقشه های اجرایی و اجرای طرح هادی برای 27 روستای منطقه و تعیین محدوده 4 روستای فاقد طرح هادی در این تفاهم نامه مورد تاکید قرار گرفته است. 
اجرای طرح های عمرانی در زمینه ساخت ابنیه عمومی، خدمات رفاه عمومی و بهسازی راه های مواصلاتی نیز بخش های اصلی قسمت عمرانی تفاهم نامه را به خود اختصاص داده است.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.