مردم باید بیش از پیش با دستاوردهای فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام آشنا شوند

نشست مشترک مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام با مدیر کل و مدیران ارشد صداو سیما البرز در پیام برگزار شد.

 

به گزارش فرینا، در نشستی با حضور مدیران ارشد فرودگاه بین المللی پیام و اداره کل صداوسیمای البرز راهکارهای تعامل با یکدیگر را مورد بحث و تبادل و نظر قرار دادند.

این نشست با سخنرانی سعید زرندی مدیر عامل فرودگاه بین المللی پیام آغاز شد و پس از آن علی رامک مدیر کل صدا و سیمای البرز نیز سخنانی را مطرح نمود. پس از آن معاونین سیما، صدا و خبر صداوسیمای البرز پیرامون راهکارهای رسانه ای و اطلاع رسانی با مجموعه پیام، نقطه نظرات خود را ایراد نمودند.

مدیر کل صدا و سیمای البرز گفت: خبر راه اندازی بخش مسافری فرودگاه بین المللی پیام، خبری خوش برای استان است و صداوسیمای البرز نیز جهت اطلاع رسانی این رخداد بزرگ آمادگی کامل دارد چرا که مسافری شدن فرودگاه بین المللی پیام، قدمی بزرگ در راستای پیشرفت و توسعه استان بوده و ما در این حوزه برای اطلاع رسانی در خدمت مردم استان هستیم.

علی رامک افزود: ما در جلسه امروز تفاهم نمودیم که در بحث اطلاع رسانی بیش از پیش مردم را در جریان کارها و اقدامات صورت گرفته در پیام قرار دهیم. همچنین با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، مردم باید بیش از پیش با دستاوردهای فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام به عنوان یک دستگاه ملی که پس از انقلاب اسلامی متولد گردیده است آشنا شوند.

مدیرعامل فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام نیز گفت: پروژه مسافری شدن فرودگاه بین المللی پیام اقدامی بزرگ بود که حاصل همکاری، همفکری و زحمات شبانه روزی همکاران ما در یک سال و نیم اخیر است و قطعا تا ۵۰ روز آینده که فرودگاه بین المللی پیام وارد فاز مسافری خواهد شد بیش از هر زمان دیگری به اطلاع رسانی نیازمندیم. چرا که مخاطب اصلی مسافری شدن پیام، مردم هستند و مردم علاوه بر اینکه باید از اقدامات همکاران ما مطلع شوند می بایست از ظرفیت مسافری شدن پیام نیز اطلاع یابند تا بتوانند از آن بهره مند شوند.

سعید زرندی درباره نقش رسانه ها در باب اطلاع رسانی به مردم استان و دیگر استان ها در جهت افتتاح فرودگاه مسافری پیام افزود: ما شدیدا به کمک دستگاههای اطلاع رسانی همچون صدا و سیما و دیگر رسانه های تصویری و مکتوب شدیدا نیازمندیم تا بتوانیم این اقدام بزرگ را به اطلاع آحاد مردم برسانیم چرا که تمامی این اقدامات در جهت رفاه و آسایش مردم صورت می پذیرد.

زرندی گفت: ما در بخش اطلاع رسانی علاوه بر مردم استان البرز باید مردم شریف استان قزوین، بخشی از استان زنجان و همچنین مردم غرب استان تهران را نیز در نظر داشته باشیم چرا که فرودگاه بین المللی پیام می تواند برای جمیع مردم این استانها و شهرها مفید واقع شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.