شلمچه آماده‌ترین مرز کشورما با عراق را دارد

استاندار خوزستان گفت: اقدامات خوبی در مرز شده به‌طوری‌که مرز شلمچه آماده‌ترین مرز کشور ما با عراق است.

به گزارش فرینا، غلامرضا شریعتی امروز در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقدامات خوبی در مرز شده به‌طوری‌که مرز شلمچه آماده‌ترین مرز کشور ما با عراق است.

وی افزود: در بحث تأمین امنیت به‌طور کامل از ورود استان تا پایانه‌های مرزی را برنامه‌ریزی کردیم و تیم‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی کارهای مؤثری انجام داده‌اند.

استاندار خوزستان افزود: در پایانه مشکلات جزئی به وجود آمد که بنا شد امروز حل کنند و مشکل رسیدن آب به مواکب مستقر در پایانه نیز امروز حل می‌شود و سایر موارد نیز با برنامه‌ریزی صحیح انجام‌شده است.

شریعتی عنوان کرد: مشکلی در خصوص تردد کامیون‌ها بود و قرار بود وسایل مواکب مستقر در عراق را حمل کنند که این مشکل نیز مربوط به استان خوزستان نیست و مسائلی از مرکز بوده است.

استاندار خوزستان اعلام کرد: این کامیون‌ها فقط می‌توانند از مرز شلمچه تردد کنند و بنا شد با تمهیداتی که اندیشیده شد و مذاکراتی که با سفارت عراق بسته‌شده حل شود .

وی با اشاره به نقش مثبت سازمان منطقه آزاد اروند در تبدیل کردن این مرز به بهترین مرز تردد زائرین اربعین حسینی  گفت: تردد روزبه‌روز در حال افزایش است و تاکنون بیش از ۵۰ هزار نفر از مرز شلمچه عبور کرده‌اند که ۹ هزار نفر از این تعداد  اتباع خارجی بودند.

استاندار خوزستان گفت: با توجه به تمهیداتی که دیده شد امیدواریم مردم عزیز ما روزبه‌روز بیشتر به این سمت حرکت کنند و عزت ایران اسلامی بار دیگر به جهانیان نشان داده شود.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.