استاندار خوزستان:

۴۷۰ هزار نفر از مرزهای خوزستان به زیارت اربعین رفتند

استاندار خوزستان گفت: تاکنون بیش از ۴۷۰ هزار زائر از مرزهای استان خوزستان برای حضور در راهپیمایی اربعین به زیارت اربعین رفتند.

به گزارش فرینا، غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون بیش از ۳۵۰ هزار نفر از مرز شلمچه عبور کرده‌اند.

شریعتی گفت: در چند روز گذشته تردد زائران شدت گرفته و افراد بیشتری در حال عبور از مرز هستند و ما آمادگی پذیرش بیش از ۱۰۰ زائر را در طول روز داریم.

وی افزود: تمام تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اندیشیده شده و برخی از مواکب را مکلف کردیم تا ۲۸ صفر به زائران خدمات ارائه دهند تا مشکل خاصی در این زمینه نداشته باشند.

استاندار خوزستان ضمن بیان تقسیم‌بندی مواکب برای اعطای خدمات از ساعت ۱۰ شب الی هشت صبح روز بعد، گفت: مواکب در این ساعات خدمات خود را ازجمله غذا و مکان استراحت در اختیار زائران قرار خواهند داد و برنامه‌ریزی لازم نیز در این خصوص صورت پذیرفته است.

شریعتی یادآور شد: در مرزهای جذاب و شلمچه هماهنگی لازم صورت گرفته تا زائران اربعین با کمترین دغدغه این سفر معنوی و راهپیمایی عظیم را سپری کنند.

وی با اشاره به عبور بیش از ۴۷۰ زائر از مرزهای استان خوزستان برای حضور در راهپیمایی اربعین، تأکید کرد: حدود ۵۰ هزار نفر تبعه خارجی تاکنون از مرزهای شلمچه و چذابه راهی کشور عراق شدند.

استاندار خوزستان با اشاره به مشکلی که برای زائران در شلمچه عراق مبنی بر فقدان خودرو مسافربری و گرانی کرایه‌ها پیش‌آمده بود، گفت: امروز ۳۰ دستگاه اتوبوس فراهم‌شده و در حال اعزام به داخل خاک عراق هستند.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.